Laidos „Bukas ir bu(n)kesnis“ ir reklamos produktų kūrimas

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Baigiamojo darbo tema – „Laidos „Bukas ir bu(n)kesnis“ ir reklamos produktų kūrimas“. Darbą atliko Nerius Buivydas; Baigiamojo darbo vadovas lekt. Vidas Vainoras; Kauno kolegija, Technologijų fakultetas; Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022. Baigiamojo darbo tikslas: pademonstruoti studijų metu įgytas praktines bei teorines žinias, sumontuoti kelionių laidą “Bukas ir Bu(n)kesnis” bei paruošti reikiamus reklaminius produktus. Analitinėje baigiamojo darbo dalyje nagrinėjamos panašaus pobūdžio kelionių laidos, montažo ypatumai, programinės įrangos bei jų įskiepiai. Taip pat analizuojama anonso filmuko kūrimo principai, “YouTube” miniatiūrų svarba, taisyklingas pokalbių filmavimas, kameros medžiagos apdorojimas bei jos spalvinimas. Projektinėje dalyje aprašyta laidos “Bukas ir Bu(n)kesnis” kūrimo darbo eiga, programinės įrangos įskiepių naudojimas bei pasirinkimas. Aprašomas darbas nuotoliu bei dirbant su “Proxy” tipo medžiaga. Taip pat šioje dalyje aprašomi montažo sprendimai taikomi serijoms, miniatiūrų kūrimas, socialinio tinklo “Instagram” vaizdo įrašų montažas, paskutinės serijos filmavimo darbas bei įranga. Baigiamojo darbo rezultatas. Sukurtos aštuonios “Bukas ir Bu(n)kesnis” kelionių laidos, kurių trukmė nuo 19 iki 25 minučių. Sumaketuotos aštuonios miniatiūros skirtos talpinti į “YouTube” platformą. Sukurti aštuoni socialinio tinklo “Instagram” reklaminiai filmukai bei kelionių laidos anonsinis filmukas. Baigiamąjį darbą sudaro 44 puslapiai, 7 lentelės, 38 paveikslai, 21 literatūros šaltiniai.

Description

The topic of the final paper – ”Creation of advertising products for the show Bukas ir bu(n)kesnis”. Nerius Buivydas, scientific supervisor: lecturer Vidas Vainoras, Kauno kolegija/University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies – Kaunas, 2022. The aim of the final paper – to apply practical and theoretical knowledge acquired during studies, create a web travel series called “Bukas ir Bu(n)kesnis” and prepare the necessary promotional products. The project part presents the shows “Bukas ir Bu(n)kesnis” development workflow, the use and selection of software plugins. Working remotely and working with Proxies is described. Editing and cutting decisions are described, the creation of thumbnails, the editing of videos for advertisement purposes on the social media network “Instagram” are discussed. The final work results – Eight 19 - 25 minute duration videos of the series “Bukas ir Bu(n)kesnis” were created. For each series video a custom thumbnail was created. Eight promotional videos for the use of advertising were created as well as a 41 second’s long trailer. The final work consists of 41 pages, 7 tables, 38 illustrations, 21 literature sources.

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By