DSpace talpykla

Keturių žvaigždučių viešbučio „Best Baltic Druskininkai Central“ SPA centro veiklos efektyvumo didinimas marketingo sprendimais

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Šarkauskaitė, Gabrielė
dc.date.accessioned 2022-09-15T12:01:27Z
dc.date.available 2022-09-15T12:01:27Z
dc.date.issued 2022-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6685
dc.description In a constantly changing environment and in an increasingly competitive marketplace, it is crucial to achieve profitability. An effective organisational strategy and the right marketing decisions increase the overall value of the company. Marketing solutions play an important role in helping companies to increase orders and revenues. It is the main way in which the SPA hotel sector can reach out to potential customers and communicate its unique selling proposition and brand values. en_US
dc.description.abstract Nuolat besikeičiančioje aplinkoje ir vis aštrėjančioje rinkoje dėl konkurencijos yra ypač svarbu siekti įmonės pelningumo. Efektyvi organizacijos strategija ir teisingai pasirinkti marketingo sprendimai didiną visą įmonės vertę. Marketingo sprendimai atlieka svarbų vaidmenį padėdama įmonėms padidinti užsakymų skaičių ir pajamas. Tai pagrindinis būdas, kuriuo SPA viešbučių sektoriaus atstovai gali pasiekti potencialius klientus, perteikti savo unikalų pardavimo pasiūlymą ir prekės ženklo vertybes. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject SPA, sveikatingumas, veiklos efektyvumas, veiklos didinimas, marketingo sprendimai, veiklos efektyvumas en_US
dc.title Keturių žvaigždučių viešbučio „Best Baltic Druskininkai Central“ SPA centro veiklos efektyvumo didinimas marketingo sprendimais en_US
dc.title.alternative Increasing the Efficiency of the SPA Center of the Four Star Hotel Best Baltic Druskininkai Central through Marketing Solutions en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra