DSpace talpykla

Sveikatos centro „Energetikas“ teikiamų paslaugų kokybės gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Navikaitė, Ieva
dc.date.accessioned 2022-09-15T11:56:38Z
dc.date.available 2022-09-15T11:56:38Z
dc.date.issued 2022-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6683
dc.description With the increasing prevalence of physical and psychological disorders, the public is paying more attention and time to their health and its care. The wellness services industry is growing steadily and competition is increasing. Ensuring the quality of services is one of the most important aspects for an organisation to survive in the market, secure the long-term interest of loyal and new customers, guarantee the satisfaction of customers' wishes and expectations and create the conditions for international expansion. en_US
dc.description.abstract Vis dažniau pasireiškiant fiziniams ir psichologiniams sutrikimams, visuomenė daugiau dėmesio ir laiko skiria savo sveikatai ir jos priežiūrai. Sveikatingumo paslaugų industrija nuolatos auga, konkurencija didėja. Paslaugų kokybės užtikrinimas yra vienas svarbiausių aspektų, norint organizacijai išsilaikyti rinkoje, užtikrinti ilgalaikį, lojalių ir naujų klientų susidomėjimą, garantuoja klientų norų ir lūkesčių patenkinimą bei sukuria sąlygas plėstis tarptautiniu mastu. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Sveikatingumas, SPA centrai, paslaugos, paslaugų kokybė, kokybės gerinimas, kokybės valdymo modeliai en_US
dc.title Sveikatos centro „Energetikas“ teikiamų paslaugų kokybės gerinimas en_US
dc.title.alternative Improving the Quality of Services Provided by Health Centre Energetikas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra