DSpace talpykla

„Body Roll“ įmonės skaitmeninės rinkodaros gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Dirgėlaitė, Emilija
dc.date.accessioned 2022-09-15T11:47:58Z
dc.date.available 2022-09-15T11:47:58Z
dc.date.issued 2022-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6680
dc.description Small wellness and SPA businesses are using digital marketing to reach a wider audience without a large investment. In the wellness and SPA sector, the use of digital marketing provides insights into what actions to take to achieve the right aims. Businesses can communicate with their customers online and monitor their behaviour to create a digital marketing strategy that will help maintain customer loyalty, increase brand awareness, etc. en_US
dc.description.abstract Mažos sveikatingumo ir SPA įmonės naudoja skaitmeninę rinkodarą, kad pasiekti platesnę auditoriją be didelių investicijų. Sveikatingumo ir SPA sektoriuje skaitmeninės rinkodaros naudojimas suteikia įžvalgų: kokių veiksmų imtis, kad pasiekti norimų tikslų. Įmonės gali komunikuoti su savo klientais internete ir stebėti jų elgesį, kad sudaryti skaitmeninės rinkodaros planą, kuris padės išlaikyti klientų lojalumą, didins prekės ženklo žinomumą ir kt. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Skaitmeninė rinkodara, gerinimas, SPA, sveikatingumas en_US
dc.title „Body Roll“ įmonės skaitmeninės rinkodaros gerinimas en_US
dc.title.alternative Improving Digital Marketing in Company Body Roll en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra