DSpace talpykla

MB „Varolab“ konkurencinių pranašumų stiprinimas skaitmeninio marketingo priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Pilaitis, Benas
dc.date.accessioned 2022-09-15T10:23:31Z
dc.date.available 2022-09-15T10:23:31Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6659
dc.description This professional bachelor's thesis analyzes the competitiveness of the company Varolab in the Lithuanian market based on literature and other information sources. MB Varolab has been providing digital marketing services under this name for just over a year. Although the company has been in existence for a short time, it is founded with extensive experience in this field, reaching more than seven years in the form of individual activity. The problem for Varolab is to find out what digital marketing tools the company can use to strengthen its competitive advantage. The company has already achieved some things, already has a logo, is developing a website, has social networks in its plans, so the goal of the work is to provide a solution that will help the company strengthen its competitive advantage. The decision is based on the analyzes performed in the theoretical and analytical sections. The theoretical part of the work analyzes the theoretical aspects of competition, marketing tools and strategies for gaining competitive advantage and social media marketing. The analytical part analyzes the company's competitors, conducts consumer opinion research and SWOT analysis. Research and analysis has shown that the company is not well known compared to competitors, the company's customers provide excellent feedback on the quality of the company's services and communication, which is the company's existing competitive advantage. Varolab's main competitors are Arno Digital. The project part provides a solution that allows a company to reach a large target audience, strengthen its competitive advantage in terms of communication, increase brand awareness, attract more potential customers, and most importantly, gain the opportunity to compete and outperform its main competitor. en_US
dc.description.abstract Šiame profesinio bakalauro darbe yra analizuojamas įmonės „Varolab“ konkurencingumas Lietuvos rinkoje remiantis literatūros ir kitais informacijos šaltiniais. MB „Varolab“ yra įmonė šiuo pavadinimu teikianti skaitmeninės rinkodaros paslaugas kiek daugiau nei metus. Nors įmonė gyvuoja trumpą laiką, ji yra įkurta su didele patirtimi šioje srityje siekiančia daugiau nei septynerius metus individualios veiklos forma. „Varolab“ probleminė situacija yra išsiaiškinti kokiomis skaitmeninio marketingo priemonėmis įmonė gali stiprinti savo konkurencinius pranašumus. Kai kuriuos dalykus įmonė jau yra pasiekusi, jau turi logotipą, vysto svetainę, planuose turi ir socialinius tinklus, todėl darbo tikslas yra pateikti sprendimą, kuris padėtų įmonei sustiprinti konkurencinius pranašumus. Sprendimas pateiktas atsižvelgus į teorinėje ir analitinėje dalyse atliktas analizes. Teorinėje darbo dalyje analizuojama teoriniai konkurencijos aspektai, marketingo priemonės ir konkurencinių pranašumų įgijimo strategijos ir socialinių medijų marketingas. Analitinėje dalyje yra analizuojami įmonės konkurentai, atliekamas vartotojų nuomonės tyrimas ir SSGG analizė. Iš atliktų tyrimų ir analizių buvo išsiaiškinta, kad įmonė nėra gerai žinoma lyginant su konkurentais, įmonės klientai pateikia puikius atsiliepimus apie įmonės paslaugų kokybę ir bendravimą, kas yra įmonės jau turimi konkurenciniai pranašumai. Pagrindiniai „Varolab“ konkurentai yra „Arno Digital“. Projektinėje dalyje yra pateiktas sprendimas, kurio pagalba įmonė gali pasiekti didelį kiekį tikslinės auditorijos, sustiprinti savo konkurencinį pranašumą susijusį su komunikacija, didinti prekės ženklo žinomumą, pritraukti daugiau potencialių klientų ir svarbiausia gauti galimybę varžytis ir nurungti savo pagrindinį konkurentą. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Konkurenciniai pranašumai, stiprinimas, skaitmeninis marketingas, priemonės. en_US
dc.title MB „Varolab“ konkurencinių pranašumų stiprinimas skaitmeninio marketingo priemonėmis en_US
dc.title.alternative Strengthening of Varolab, MB Competitive Advantage through Digital Marketing Tools en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra