dc.contributor.author |
Naijauskas, Jokūbas |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-15T10:21:33Z |
|
dc.date.available |
2022-09-15T10:21:33Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6658 |
|
dc.description |
The theoretical solutions of the service marketing complex have a positive impact
on the company's activities. The analysis of the situation and activities of UAB „Insoft“ was
continued, the company's biggest flaw in marketing was weak communication in social networks
and technical support. In the analytical part, an interview with the company's partners and customers
was conducted, which helped to identify that the company's communication in the social space is
relatively poor and only a small part of advertising opportunities are employed. In the project part,
the solutions for the improvement of the marketing complex of UAB „Insoft“ were presented. Main problem: as the level of competition grows, it is important to properly evaluate
companies to help in the current market and identify what marketing actions can be used to improve
their operations. What are the necessary solutions for the improvement of the marketing complex in
order to improve the activities of UAB „Insoft“?
Aim of the work: analyze the elements of the marketing complex of UAB „Insoft“ and
provide solutions for the improvement of the company's activities based on the research and
theoretical insights. |
en_US |
dc.description.abstract |
Išanalizuoti teoriniai paslaugų marketingo komplekso sprendimai,
kurie daro teigiamą įtaką įmonės veiklai. Toliau buvo atlikta UAB ,,Insoft“ situacijos bei veiklos
analizė, įmonės didžiausia silpnybė – silpna komunikaciaj socialiniuose tinkluose bei rėmimas.
Analitinėje dalyje buvo atliktas įmonės partnerių bei klientų nuomonės tyrimas, kuris padėjo
identifikuoti, jog bendrovės komunikacija socialinėje erdvėje yra prasta ir išnaudojama maža dalis
reklamos galimybių. Projektinėje dalyje buvo pateikti UAB ,,Insoft“ marketingo komplekso
tobulinimo sprendimai. Darbo problema – augant konkurencijos lygmeniui, svarbu tinkamai įvertinti įmonės
padėti dabartinėje rinkoje ir identifikuoti, kokiais marketingo veiksmais galima tobulinti vykdomą
veiklą. Tai, kokie reikalingi marketingo komplekso tobulinimo sprendimai gerinant UAB ,,Insoft“
veiklą?
Darbo tikslas – išanalizuoti UAB ,,Insoft“ marketingo komplekso elementus ir remiantis
atliktu tyrimu bei teorinėmis įžvalgomis pateikti tobulinimo sprendimus įmonės veiklos
tobulinimui. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Marketingo kompleksas, tobulinimas, sprendimai. |
en_US |
dc.title |
UAB „Insoft“ marketingo komplekso tobulinimo sprendimai |
en_US |
dc.title.alternative |
Marketing Complex Improvement Solutions in Insoft, UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |