DSpace talpykla

UAB „Insoft“ marketingo komplekso tobulinimo sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Naijauskas, Jokūbas
dc.date.accessioned 2022-09-15T10:21:33Z
dc.date.available 2022-09-15T10:21:33Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6658
dc.description The theoretical solutions of the service marketing complex have a positive impact on the company's activities. The analysis of the situation and activities of UAB „Insoft“ was continued, the company's biggest flaw in marketing was weak communication in social networks and technical support. In the analytical part, an interview with the company's partners and customers was conducted, which helped to identify that the company's communication in the social space is relatively poor and only a small part of advertising opportunities are employed. In the project part, the solutions for the improvement of the marketing complex of UAB „Insoft“ were presented. Main problem: as the level of competition grows, it is important to properly evaluate companies to help in the current market and identify what marketing actions can be used to improve their operations. What are the necessary solutions for the improvement of the marketing complex in order to improve the activities of UAB „Insoft“? Aim of the work: analyze the elements of the marketing complex of UAB „Insoft“ and provide solutions for the improvement of the company's activities based on the research and theoretical insights. en_US
dc.description.abstract Išanalizuoti teoriniai paslaugų marketingo komplekso sprendimai, kurie daro teigiamą įtaką įmonės veiklai. Toliau buvo atlikta UAB ,,Insoft“ situacijos bei veiklos analizė, įmonės didžiausia silpnybė – silpna komunikaciaj socialiniuose tinkluose bei rėmimas. Analitinėje dalyje buvo atliktas įmonės partnerių bei klientų nuomonės tyrimas, kuris padėjo identifikuoti, jog bendrovės komunikacija socialinėje erdvėje yra prasta ir išnaudojama maža dalis reklamos galimybių. Projektinėje dalyje buvo pateikti UAB ,,Insoft“ marketingo komplekso tobulinimo sprendimai. Darbo problema – augant konkurencijos lygmeniui, svarbu tinkamai įvertinti įmonės padėti dabartinėje rinkoje ir identifikuoti, kokiais marketingo veiksmais galima tobulinti vykdomą veiklą. Tai, kokie reikalingi marketingo komplekso tobulinimo sprendimai gerinant UAB ,,Insoft“ veiklą? Darbo tikslas – išanalizuoti UAB ,,Insoft“ marketingo komplekso elementus ir remiantis atliktu tyrimu bei teorinėmis įžvalgomis pateikti tobulinimo sprendimus įmonės veiklos tobulinimui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingo kompleksas, tobulinimas, sprendimai. en_US
dc.title UAB „Insoft“ marketingo komplekso tobulinimo sprendimai en_US
dc.title.alternative Marketing Complex Improvement Solutions in Insoft, UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra