dc.contributor.author |
Misevičiūtė, Emilija |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-15T10:16:10Z |
|
dc.date.available |
2022-09-15T10:16:10Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6656 |
|
dc.description |
The goal of every company is to have as many loyal customers as possible, so
from the very beginning of the company's establishment, it is important to understand what is customer
loyalty and have certain marketing tools that will attract more loyal customers and promote the loyalty
of existing customers.
Problem of the thesis: How is consumer loyalty formed and what marketing tools can be used
to increase it?
Aim of the thesis: After analyzing the theoretical peculiarities of consumer loyalty formation,
empirically investigate the factors determining consumer loyalty and provide solutions for the
improvement of marketing tools of UAB “LC services center” in order to increase consumer loyalty. |
en_US |
dc.description.abstract |
Kiekvienos įmonės tikslas yra turėti kuo daugiau lojalių vartotojų, tad nuo
pat įmonės įkūrimo pradžios, svarbu suprasti, kas yra vartotojų lojalumas bei turėti tam tikras marketingo
priemones, kurių pagalba būtų pritraukiama kuo daugiau lojalių vartotojų bei skatinamas esamų vartotojų
lojalumas.
Darbo problema - Kaip yra formuojamas vartotojų lojalumas bei kokiomis marketingo
priemonėmis galima jį didinti?
Darbo tikslas - Išanalizavus vartotojų lojalumo formavimo teorinius ypatumus, empyriškai
ištirti vartotojų lojalumą lemiančius veiksnius ir pateiki sprendimus UAB “LC paslaugų centras”
marketingo priemonių tobulinimui siekiant didinti vartotojų lojalumą. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Vartotojai, lojalumas, didinimas, marketingo priemonės. |
en_US |
dc.title |
UAB ,,LC paslaugų centras" vartotojų lojalumo didinimas marketingo priemonėmis |
en_US |
dc.title.alternative |
Increasing Consumer Loyalty of LC paslaugų centras, UAB through Marketing Tools |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |