dc.contributor.author |
Cicėnaitė, Lina |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-15T10:14:15Z |
|
dc.date.available |
2022-09-15T10:14:15Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6655 |
|
dc.description |
The theoretical part analyses the impact of sales on the company's
performance, what sales actions determine the company's results and how to apply them in business.
The concept, peculiarities and means of marketing communication, this paragraph analyses the
concept of marketing by authors, distinguishes the main types of marketing and their application. The
sales communication marketing communication tool, which discusses sales promotion and promotion
tools through marketing communications, is discussed below. The analytical part analyses the
characteristics of the activities of UAB Finansinių išlaidų agentūra, presents the analysis of sales
revenue for three years, analyses the marketing activities, which includes the macro-environment,
consumers, competitors, etc. The analysis of the company's strengths, weaknesses, opportunities and6
threats is also presented, as well as the research, analysis and results of the Finansinių išlaidų agentūra
UAB. The main problem of the (professional BA thesis) - sales are one of the biggest indicators of
a company’s or organization’s success because they have a significant impact on a company’s
performance and even image. It is imperative for every for-profit company to achieve the highest
possible sales results and goals. To achieve higher sales results for a company, they can be secured
through marketing communication tools. The use of marketing communication tools highlights the
needs of consumers, so knowing the needs of consumers makes it easier to offer the consumer what
he wants and thus increase sales.
The aim of the (professional BA thesis) - It is important for any for-profit company to
increase sales, regardless of what sales figures the company already has. And to increase sales,
marketing communication tools can be used. Therefore, the problem is formed by the question: what
marketing communication solutions would help the company UAB Finansinių spendimų agentūra to
increase sales? |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje dalyje analizuojama pardavimų daroma įtaka įmonės veiklos
rezultatams, kokie pardavimų veiksmai nulemia įmonės rezultatus ir kaip juos pritaikyti versle.
Marketingo komunikacijos samprata, ypatumai ir priemonės, šiame paragrafe yra analizuojama
marketingo sąvoka pagal autorius, išskiriamos pagrindinės marketingo rūšys bei jų pritaikymas.
Toliau nagrinėjama pardavimų didinimo marketingo komunikacijos priemonės, kurioje aptarta
pardavimo didinimo ir skatinimo priemonės, pasitelkiant marketingo komunikacijų pagalba.
Analitinėje dalyje analizuojama UAB „Finansinių sprendimų agentūra“ veiklos charakteristika,
pateikiama trejų metų pardavimų pajamų analizė, išanalizuojama marketingo veikla į, kurią įeina4
makroaplinka, vartotojai, konkurentai ir kt. Taip pat pateikiama įmonės stiprybių, silpnybių,
galimybių ir grėsmių analizė bei atlikto UAB „Finansinių sprendimų agentūra“ tyrimas, jo analizė, ir
rezultatai. Darbo problema. Kiekvienai pelno siekiančiai įmonei yra svarbu didinti pardavimus,
neatsižvelgiant į tai kokius pardavimo rodiklius įmonė jau turi. O pardavimų apimtį didinti galima
pasitelkti naudojant marketingo komunikacijos priemones. Todėl problema yra formuojama
klausimu: kokie marketingo komunikacijos spendimai padėtų įmonės UAB „Finansinių spendimų
agentūra“ didinti pardavimų apimtis?
Darbo tikslas. Teoriškai pagrindus ir praktiškai patikrinus, pateikti UAB „Finansinių
sprendimų agentūra“ pardavimų didinimo sprendimus marketingo komunikacijos priemonėmis. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Pardavimų didinimas, marketingas, priemonės, komunikacija. |
en_US |
dc.title |
UAB „Finansinių sprendimų agentūra“ pardavimų didinimas marketingo komunikacijos priemonėmis |
en_US |
dc.title.alternative |
Increasing Sales of Finansinių Sprendimų Agentūra, UAB by Means of Marketing Communication |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |