DSpace talpykla

UAB „Finansinių sprendimų agentūra“ pardavimų didinimas marketingo komunikacijos priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Cicėnaitė, Lina
dc.date.accessioned 2022-09-15T10:14:15Z
dc.date.available 2022-09-15T10:14:15Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6655
dc.description The theoretical part analyses the impact of sales on the company's performance, what sales actions determine the company's results and how to apply them in business. The concept, peculiarities and means of marketing communication, this paragraph analyses the concept of marketing by authors, distinguishes the main types of marketing and their application. The sales communication marketing communication tool, which discusses sales promotion and promotion tools through marketing communications, is discussed below. The analytical part analyses the characteristics of the activities of UAB Finansinių išlaidų agentūra, presents the analysis of sales revenue for three years, analyses the marketing activities, which includes the macro-environment, consumers, competitors, etc. The analysis of the company's strengths, weaknesses, opportunities and6 threats is also presented, as well as the research, analysis and results of the Finansinių išlaidų agentūra UAB. The main problem of the (professional BA thesis) - sales are one of the biggest indicators of a company’s or organization’s success because they have a significant impact on a company’s performance and even image. It is imperative for every for-profit company to achieve the highest possible sales results and goals. To achieve higher sales results for a company, they can be secured through marketing communication tools. The use of marketing communication tools highlights the needs of consumers, so knowing the needs of consumers makes it easier to offer the consumer what he wants and thus increase sales. The aim of the (professional BA thesis) - It is important for any for-profit company to increase sales, regardless of what sales figures the company already has. And to increase sales, marketing communication tools can be used. Therefore, the problem is formed by the question: what marketing communication solutions would help the company UAB Finansinių spendimų agentūra to increase sales? en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje analizuojama pardavimų daroma įtaka įmonės veiklos rezultatams, kokie pardavimų veiksmai nulemia įmonės rezultatus ir kaip juos pritaikyti versle. Marketingo komunikacijos samprata, ypatumai ir priemonės, šiame paragrafe yra analizuojama marketingo sąvoka pagal autorius, išskiriamos pagrindinės marketingo rūšys bei jų pritaikymas. Toliau nagrinėjama pardavimų didinimo marketingo komunikacijos priemonės, kurioje aptarta pardavimo didinimo ir skatinimo priemonės, pasitelkiant marketingo komunikacijų pagalba. Analitinėje dalyje analizuojama UAB „Finansinių sprendimų agentūra“ veiklos charakteristika, pateikiama trejų metų pardavimų pajamų analizė, išanalizuojama marketingo veikla į, kurią įeina4 makroaplinka, vartotojai, konkurentai ir kt. Taip pat pateikiama įmonės stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių analizė bei atlikto UAB „Finansinių sprendimų agentūra“ tyrimas, jo analizė, ir rezultatai. Darbo problema. Kiekvienai pelno siekiančiai įmonei yra svarbu didinti pardavimus, neatsižvelgiant į tai kokius pardavimo rodiklius įmonė jau turi. O pardavimų apimtį didinti galima pasitelkti naudojant marketingo komunikacijos priemones. Todėl problema yra formuojama klausimu: kokie marketingo komunikacijos spendimai padėtų įmonės UAB „Finansinių spendimų agentūra“ didinti pardavimų apimtis? Darbo tikslas. Teoriškai pagrindus ir praktiškai patikrinus, pateikti UAB „Finansinių sprendimų agentūra“ pardavimų didinimo sprendimus marketingo komunikacijos priemonėmis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Pardavimų didinimas, marketingas, priemonės, komunikacija. en_US
dc.title UAB „Finansinių sprendimų agentūra“ pardavimų didinimas marketingo komunikacijos priemonėmis en_US
dc.title.alternative Increasing Sales of Finansinių Sprendimų Agentūra, UAB by Means of Marketing Communication en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra