DSpace talpykla

„Express da Vinci“ produkto komunikacijos tobulinimas organizacijos interneto svetainėje ir socialiniuose tinkluose

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Valužytė, Eglė
dc.date.accessioned 2022-09-15T08:36:50Z
dc.date.available 2022-09-15T08:36:50Z
dc.date.issued 2022-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6649
dc.description In order to introduce a new product, organizations need to target communication channels, the market has a huge range of products and services, and people have a wide range of options to choose from. Social networking is the fastest social media channel, and for business, the social network LinkedIn promotes activity and networking. Website communication helps to achieve wider visibility, having an official website increases the reliability rate. en_US
dc.description.abstract Organizacijoms siekiant pristatyti naują produktą, reikia tikslingai atsirinkti komunikacijos kanalus, rinkoje produktų ir paslaugų pasiūla yra didžiulė, o žmonės turi galimybę rinktis tarp įvairiausių variantų. Socialiniai tinklai yra greičiausias soc. medijos kanalas, o verslui, soc. tinklas „LinkedIn“ skatina veiklos puoselėjimą ir kontaktų užmezgimą. Interneto svetainės komunikacija padeda siektis platesnio matomumo, turint oficialią interneto svetainę auga patikimumo rodiklis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Komunikacija, socialinės medijos, socialiniai tinklai, interneto svetainė en_US
dc.title „Express da Vinci“ produkto komunikacijos tobulinimas organizacijos interneto svetainėje ir socialiniuose tinkluose en_US
dc.title.alternative Improving Express da Vinci Product Communication on the Organization’s Website and Social Networks en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra