dc.contributor.author |
Valužytė, Eglė |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-15T08:36:50Z |
|
dc.date.available |
2022-09-15T08:36:50Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6649 |
|
dc.description |
In order to introduce a new product, organizations need to target communication channels, the
market has a huge range of products and services, and people have a wide range of options to choose
from. Social networking is the fastest social media channel, and for business, the social network
LinkedIn promotes activity and networking. Website communication helps to achieve wider visibility,
having an official website increases the reliability rate. |
en_US |
dc.description.abstract |
Organizacijoms siekiant pristatyti naują produktą, reikia tikslingai
atsirinkti komunikacijos kanalus, rinkoje produktų ir paslaugų pasiūla yra didžiulė, o žmonės turi
galimybę rinktis tarp įvairiausių variantų. Socialiniai tinklai yra greičiausias soc. medijos kanalas,
o verslui, soc. tinklas „LinkedIn“ skatina veiklos puoselėjimą ir kontaktų užmezgimą. Interneto
svetainės komunikacija padeda siektis platesnio matomumo, turint oficialią interneto svetainę auga
patikimumo rodiklis. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Komunikacija, socialinės medijos, socialiniai tinklai, interneto svetainė |
en_US |
dc.title |
„Express da Vinci“ produkto komunikacijos tobulinimas organizacijos interneto svetainėje ir socialiniuose tinkluose |
en_US |
dc.title.alternative |
Improving Express da Vinci Product Communication on the Organization’s Website and Social Networks |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |