DSpace talpykla

MB „Canna mella” išorinės komunikacijos tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Jankūnė, Kristina
dc.date.accessioned 2022-09-15T08:16:16Z
dc.date.available 2022-09-15T08:16:16Z
dc.date.issued 2022-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6644
dc.description With the advancement of various technologies and means of communication fluency, more and more new ones would be available for organizations to reach their target audience, creating a certain image of the organization in the public space for existing and future customers. External communication is an essential key in creating and developing an organization’s image, so it is very important to analyze it properly. en_US
dc.description.abstract Progresuojant įvairioms technologijoms ir įvairioms komunikacijos sklandos priemonėms atsiranda vis daugiau naujų būtų organizacijoms pasiekti savo tikslinę auditoriją, esamus ir būsimus klientus sudarant tam tikrą įvaizdį apie organizaciją viešojoje erdvėje. Išorinė komunikacija yra esminis raktas, organizacijos įvaizdžio kūrime ir plėtojime, todėl labai svarbu ją tinkamai išanalizuoti. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Išorinė komunikacija, komunikacijos tobulinimas, mažoji bendrija. en_US
dc.title MB „Canna mella” išorinės komunikacijos tobulinimas en_US
dc.title.alternative External Communication Improvement of Canna Mella, MB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra