DSpace talpykla

„Manilla“ prekės ženklo komunikacijos tobulinimas stiprinant įvaizdį

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Bajarskytė, Akvilė
dc.date.accessioned 2022-09-14T12:37:53Z
dc.date.available 2022-09-14T12:37:53Z
dc.date.issued 2022-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6635
dc.description The professional bachelor's thesis examines consumers' attitudes towards the brand image in the media and the factors that can lead to image strengthening. A questionnaire and expert interviews will be used to learn how to improve Manilla's brand communication and image. The results of the questionnaire survey and interviews will show what factors determine and create the best image in the media about the brand. en_US
dc.description.abstract Profesinio bakalauro baigiamajame darbe tiriamas vartotojų požiūris į prekės ženklo įvaizdį medijose bei veiksniai galintys lemti įvaizdžio stiprinimą. Norint sužinoti kaip galima tobulinti „Manilla“ prekės ženklo komunikaciją ir stiprinti įvaizdį bus naudojama anketinė apklausa ir interviu su ekspertu. Anketinės apklausos bei interviu rezultatai parodys, kokie veiksniai lemia ir sukuria geriausią įvaizdį medijose prekės ženklui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Prekės ženklo komunikacija, komunikacijos tobulinimas, prekės ženklo įvaizdis. en_US
dc.title „Manilla“ prekės ženklo komunikacijos tobulinimas stiprinant įvaizdį en_US
dc.title.alternative Improving Manilla Brand Communication Seeking to Strengthen Brand Image en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra