DSpace talpykla

Asociacijos „Smiginis LT“ marketingo komplekso tobulinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kriščiūnas, Andrius
dc.date.accessioned 2022-09-14T10:02:56Z
dc.date.available 2022-09-14T10:02:56Z
dc.date.issued 2022-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6610
dc.description BA thesis consists of three parts: examination in theory of marketing complex concept, analytical part of researching Smiginis LT organization and suggestions to improve marketing complex. Thesis relevance – marketing complex improvement is lethal for sports organisation to go forward. In this case Smiginis LT marketing exploitation gives too little benefit for the club, but potential is big and unused. en_US
dc.description.abstract Darbas susideda iš trijų dalių: marketingo komplekso sąvokos nagrinėjimo teoriškai, analitinės dalies tiriant „Smiginis LT“ veiklą ir pasiūlymų organizacijai tobulinti marketingo kompleksą. Temos aktualumas – marketingo komplekso tobulinimas yra kertinis dalykas, norint sporto organizacijai eiti į priekį. Šiuo atveju prastas „Smiginis LT“ marketingo išnaudojimas duoda labai mažai naudos klubui, o potencialas yra didelis ir neišnaudotas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Sportas, asociacija, marketingo kompleksas, tobulinimas en_US
dc.title Asociacijos „Smiginis LT“ marketingo komplekso tobulinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of the Marketing Complex of the Association Smiginis LT en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra