dc.contributor.author |
Jodauga, Aurelijus |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-14T08:29:38Z |
|
dc.date.available |
2022-09-14T08:29:38Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6608 |
|
dc.description |
Forming a brand identity is one of the biggest aspects that determines
regular purchases and customer loyalty. If a consumer recognizes and
remembers a particular brand in the environment, that brand or
organization has the greatest value. The formation of a brand identity
provides an opportunity to convey to consumers an important
message about the brand itself, which is created by paying attention
to the goals, visions and values of the organization. Sports clubs for
the disabled find it very difficult to establish themselves in the
market. This paper analyzes the formation of the brand identity of
sports organizations for the disabled. |
en_US |
dc.description.abstract |
Prekės ženklo identiteto formavimas yra vienas didžiausias aspektas
lemiantis pastovius pirkimus bei klientų lojalumą. Jeigu vartotojas
aplinkoje atpažįsta bei atsimena tam tikrą prekės ženklą, to prekės
ženklo kūrėjui ar organizacijai yra didžiausia vertybė. Prekės ženklo
identiteto formavimas suteikia galimybę perduoti vartotojams svarbią
žinutę apie patį prekės ženklą, kuris sukuriamas atkreipiant dėmesį į
organizacijos tikslus, vizijas bei vertybes. Neįgaliųjų sporto klubams
labai sunku įsitvirtinti rinkoje. Šiame darbe analizuojamas neįgaliųjų
sporto organizacijų prekės ženklo identiteto formavimas. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Prekės ženklas, prekės ženklo vertė, prekės ženklo funkcijos, sporto klubas, sportas |
en_US |
dc.title |
Kauno krašto neįgaliųjų integracijos ir sporto klubo „Santaka“ prekinio ženklo identiteto formavimas |
en_US |
dc.title.alternative |
Formation of the Brand Identity of Kaunas Regional Disability Integration and Sports Club Santaka |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |