DSpace talpykla

Socialinio tinklo „Facebook“ panaudojimas LFML marketingo veiklai tobulinti

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Janavičius, Edvinas
dc.date.accessioned 2022-09-14T08:20:12Z
dc.date.available 2022-09-14T08:20:12Z
dc.date.issued 2022-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6607
dc.description The topic of the work is the use social media of LFML for its marketing development. Social networks are being used in various organizations with a purpose of attracting a bigger audience and getting more engagement, get attention or simply to advertise it’s products or services. Nowadays, main definition of social media is big names by themselves – Facebok, Instagram, Youtube, Twitter. All of these social media platforms have enormous communities, where people can get to each other by one click of a button. Social networks are a space, where people can easily share their opinion, information or even specified news (if they meet the terms and conditions of the platform), also, for more exposure and easier reach, its possible to buy special offers from the media platforms. Because of it, social networks has direct influence on organization’s finances. en_US
dc.description.abstract Socialiniai tinklai yra naudojami įvairiausiose organizacijose siekiant pritraukti didesnę auditoriją, atkreipti dėmesį į pasiekimus ar tiesiog reklamuoti savo produktą/paslaugą. Šiais laikais, į socialinių tinkle sąvoką įeina tokie medijos gigantai kaip „Facebook“, „Instagram“, „Youtube“, „Twitter“. Visi šie tinklai turi milžiniškas bendruomenes, su kuriomis susisiekimas galimas vos kelių mygtukų paspaudimu. Socialiniai tinklai yra erdvė, kurioje galima lengvai ir laisvai dalintis savo norima informacija ar naujienomis (jeigu jos atitinka vartotojų taisykles), taip pat galima už papildomą mokestį lengvinti pranešimų plėtrą, dėl šios priežasties socialiniai tinklai turi tiesioginę įtaką organizacijos įeinamiems ir išeinamiems finansams. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Futbolas, marketingas, socialiniai tinklai, sportas en_US
dc.title Socialinio tinklo „Facebook“ panaudojimas LFML marketingo veiklai tobulinti en_US
dc.title.alternative Improving Marketing Activities of the LFML by the Use of Facebook en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra