DSpace talpykla

4–5 metų amžiaus vaikų grupės aplinkos įtaka sakytinės kalbos lavėjimui pandemijos kontekste

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vasiliauskienė, Inga
dc.date.accessioned 2022-09-14T07:16:04Z
dc.date.available 2022-09-14T07:16:04Z
dc.date.issued 2022-06-21
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6597
dc.description Relevance. Spoken language is one of the main tools for communication between people. From a person’s birth spoken language is influenced by the environment. All over the world, the pandemic has led to many challenges in communication and transfer of information. Including the transfer of educational information from the educational institution to children. Due to the pandemic occurred the decline in direct communication between people and the transfer of education from contact to remote. During the pandemic, quarantine reduced contact with peers in all parts of the world, including preschoolers. The situation led to changes in the environment and, at the same time, changes in spoken language. Problem. In what ways do educators address gaps in children’s spoken language during a pandemic? Research object. Influence of 4–5-year-old children's environment on spoken language formation in the context of a pandemic. The aim or the research. To reveal the influence of 4–5-year-old children 's environment on the formation of spoken language in the context of a pandemic en_US
dc.description.abstract Aktualumas. Sakytinė kalba yra vienas iš pagrindinių žmonių tarpusavio komunikavimo įrankių. Nuo pat žmogaus gimimo sakytinei kalbai įtaką daro aplinka. Visame pasaulyje, dėl pandemijos, sumažėjus tiesioginiam žmonių komunikavimui ir ugdymą perkėlus iš kontaktinio į nuotolinį, susidurta su daug iššūkių susijusių su informacijos perteikimu, įskaitant ugdomosios informacijos perteikimą iš ugdymo įstaigos - ugdytiniams. Pandemijos laikotarpiu, dėl karantino sumažėjo pasaulyje visų vaikų, įskaitant ikimokyklinio amžiaus vaikus, bendravimas su bendraamžiais. Susiklosčiusi situacija lėmė aplinkos pakitimus, o tuo pačiu pakitimus sakytinėje kalboje. Problema. Kokiais būdais pedagogai gerina vaikų sakytinės kalbos spragas atsiradusias pandemijos metu? Tyrimo objektas. 4-5 metų vaikų aplinkos įtaką sakytinės kalbos lavėjimui pandemijos kontekste. Tyrimo tikslas. Atskleisti 4-5 metų vaikų aplinkos įtaką sakytinės kalbos lavėjimui pandemijos kontekste. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject sakytinė kalba, lavėjimas, pandemija en_US
dc.title 4–5 metų amžiaus vaikų grupės aplinkos įtaka sakytinės kalbos lavėjimui pandemijos kontekste en_US
dc.title.alternative The Influence of the Environment on the Development of Spoken Language of Children Aged 4-5 in the Context of the Pandemic en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra