DSpace talpykla

Automobilių sporto populiarumo didinimas: LASF atvejis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Bielevičius, Tomas
dc.date.accessioned 2022-09-14T07:08:47Z
dc.date.available 2022-09-14T07:08:47Z
dc.date.issued 2022-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6596
dc.description According to the data of the Lithuanian Automobile Sports Federation (2021), motorsport is one of the most popular sports in the world, but interest in this sport in Lithuania fluctuates, so it is expedient to look for ways and means that could increase the popularity of motorsport. The first part of the work analyses the concept of sports marketing, marketing complexes that help to promote sports, aspects of the sports market, including social networks, licensing. The second part of the work present information about the Lithuanian Automobile Sports Federation, present the research methodology and organization, the results of the research on the promotion of motorsports from the point of view of athletes and spectators. The third part of the work presents suggestions for increasing the popularity of motorsport. en_US
dc.description.abstract Remiantis Lietuvos automobilių sporto federacijos duomenimis (2021), automobilių sportas yra viena populiariausių sporto šakų pasaulyje, tačiau Lietuvoje susidomėjimas šiuo sportu svyruoja, todėl tikslinga ieškoti būdų ir priemonių, kurios galėtų padidinti automobilių sporto populiarumą. Pirmoje darbo dalyje analizuojama sporto marketingo samprata, marketingo kompleksai, padedantys populiarinti sportą, sporto rinkos aspektai apimant socialinius tinklus, technologijas ryšius su visuomene, licencijavimą. Antroje darbo dalyje pateikiama informacija apie Lietuvos automobilių sporto federaciją, automobilių sporto dalyvių skaičiaus dinamika, pristatoma tyrimo metodika ir organizavimas, automobilių sporto populiarinimo sportininkų ir žiūrovų požiūriu tyrimo rezultatai. Trečioje darbo dalyje pateikiami pasiūlymai automobilių sporto populiarumo didinimui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Sportas, automobilių sportas, populiarumas, populiarumo didinimas en_US
dc.title Automobilių sporto populiarumo didinimas: LASF atvejis en_US
dc.title.alternative Increasing the Popularity of Motorsports: a Case of LASF en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra