DSpace talpykla

Priešmokyklinio amžiaus vaikų gamtosauginių įgūdžių ugdymo(si) galimybės per patyriminę veiklą

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Sabinskienė, Raimonda
dc.date.accessioned 2022-09-13T07:52:28Z
dc.date.available 2022-09-13T07:52:28Z
dc.date.issued 2022-06-21
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6588
dc.description Relevance of the topic. Environmental (ecological) education in preschool age is becoming more and more relevant (Lukavičienė and Saviščevienė, 2000). An educational institution promoting the ecological lifestyle of children should seek to create opportunities for environmentally conscious awareness, ecological behavior, and the development of environmental skills through experiential activities (Šorytė, 2021), especially in pre-school age groups (Von Kotzebue et al., 2020). In the modern context of children's education, it is important to understand the significance of environmental and experiential education for preschool children (Lamanauskas, 2007). The problem of the research is insufficient attention to the development of environmental education skills through experiential activities in the preschool age. The object of the research is the opportunities for developing the environmental education skills of preschool children through experiential activities. The aim of the research is to reveal the opportunities for developing the environmental skills of preschool children through experiential activities. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas. Gamtosauginis (aplinkosauginis, ekologinis) ugdymas(is) priešmokykliniame amžiuje tampa vis aktualesnis (Lukavičienė ir Saviščevienė, 2000). Ekologinį vaikų gyvenimo būdą propaguojanti ugdymo įstaiga turėtų siekti aplinką tausojančio sąmoningumo, ekologinio elgesio, gamtosauginių įgūdžių ugdymo(si) per patyriminę veiklą galimybių sudarymo (Šorytė, 2021), ypač priešmokyklinio amžiaus grupėse (Von Kotzebue et al., 2020). Šiuolaikiniame vaikų ugdymo(si) kontekste svarbu suprasti gamtosauginio ir patyriminio ugdymo(si) reikšmę priešmokyklinio amžiaus vaikams (Lamanauskas, 2007). Tyrimo problema – nepakankamas dėmesys gamtosauginių įgūdžių ugdymui(si) per patyriminę veiklą priešmokykliniame amžiuje. Tyrimo objektas – priešmokyklinio amžiaus vaikų gamtosauginių įgūdžių ugdymo(si) galimybės per patyriminę veiklą. Tyrimo tikslas – atskleisti priešmokyklinio amžiaus vaikų gamtosauginių įgūdžių ugdymo(si) galimybes per patyriminę veiklą. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject gamtosauginiai įgūdžiai, patyriminė veikla, priešmokyklinis amžius en_US
dc.title Priešmokyklinio amžiaus vaikų gamtosauginių įgūdžių ugdymo(si) galimybės per patyriminę veiklą en_US
dc.title.alternative Opportunities for the Development of Environmental Education Skills for Pre-School Children through Exploratory Activities en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra