DSpace talpykla

Ikimokyklinio amžiaus vaikų matematinių gebėjimų ugdymas(is) pasitelkiant pasakas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Iščišinienė, Vilma
dc.date.accessioned 2022-09-12T12:18:23Z
dc.date.available 2022-09-12T12:18:23Z
dc.date.issued 2022-06-20
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6567
dc.description Relevance of the research. The low level of mathematical literacy in Lithuanian schools shows that the most important goal of mathematical education for pre-school teachers should be to acquaint children with elementary mathematics, show its importance in real-world cognition and promote children’s mathematical development by expanding their mathematical horizons, thus improving the quality of mathematical preparation for school learning (Matematinio ugdymo bendrojo ugdymo mokykloje gairės, 2013). Therefore, fairy tales in the process of pre-school education are one of the tools that help to develop children's mathematical skills, because, according to R. Anderson (2016), they present mathematical concepts and connections in a simple and clear way for children. Research question: the significance of fairy tales in the process of developing mathematical abilities of preschool children is underestimated. Subject of the research: the importance of fairy tales in the process of developing mathematical skills of preschool children. The aim of the research: to review the importance of fairy tales in the process of developing mathematical skills of preschool children. en_US
dc.description.abstract Aktualumas. Žemas matematinio raštingumo lygis Lietuvos mokyklose rodo, kad jau ikimokyklinėje ugdymo įstaigoje dirbančių pedagogų svarbiausiu matematinio ugdymo tikslu turėtų būti siekis supažindinti ugdytinius su elementariąja matematika, parodant jos svarbą realaus pasaulio pažinime bei skatinti ugdytinių matematinį vystymąsi, plečiant jų matematinį akiratį, tokiu būdu, gerinant matematinio pasirengimo mokyklai mokymosi kokybę (Matematinio ugdymo bendrojo ugdymo mokykloje gairės, 2013). Todėl pasakos ikimokyklinio ugdymo procese yra viena iš priemonių, padedančių ugdyti vaikų matematinius gebėjimus, nes anot R. Anderson (2016), jose paprastai ir aiškiai, vaikams įsivaizduojamu būdu yra pateikiamos matematinės sąvokos ir ryšiai. Problema: nepakankamai įvertinama pasakų reikšmė ikimokyklinio amžiaus vaikų matematinių gebėjimų ugdymo(si) procese. Tyrimo objektas: pasakų svarba ikimokyklinio amžiaus vaikų matematinių gebėjimų ugdymo(si) procese. Tyrimo tikslas: apžvelgti pasakų svarbą ikimokyklinio amžiaus vaikų matematinių gebėjimų ugdymo(si) procese. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject matematiniai gebėjimai, pasakos en_US
dc.title Ikimokyklinio amžiaus vaikų matematinių gebėjimų ugdymas(is) pasitelkiant pasakas en_US
dc.title.alternative Developing Mathematical Skills of Preschool Children through Fairy Tales en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra