dc.contributor.author |
Benokraitienė, Živilė |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-12T09:42:52Z |
|
dc.date.available |
2022-09-12T09:42:52Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6554 |
|
dc.description |
Relevance / novelty of the topic.
Research on emotional intelligence has become one of the promising areas of science, as this approach allows an individual to assess their ability to adapt through their ability to assess their emotions and other people's emotional states, manage their emotions, influence the emotions of others, and use emotional information to succeed. The scientific literature emphasizes that the development of creativity needs to start as early as possible, even though children are born creative and remain creative throughout their childhood. However, without developing creativity, children's creative abilities do not diminish over time.
Work problem. The problem is that pre-schools are currently underused as a potential tool to increase children's emotional intelligence. Effective development of emotional intelligence requires not only curricula, but also the openness and involvement of teachers in such curricula. It is important to understand that early childhood is a time to develop lifelong skills, virtues, and more.
Research object - emotional intelligence in preschool age.
The aim of this work is set the aim of this work provided an opportunity to reveal the possibilities of emotional intelligence development through creative games in the preschool age. |
en_US |
dc.description.abstract |
Temos aktualumas/naujumas.
Emocinio intelekto tyrimai tapo viena iš perspektyvių mokslo sričių, kadangi šis požiūris leidžia įvertinti individo prisitaikymo galimybes per jo gebėjimą įvertinti savo emocijas ir kitų žmonių emocines būsenas, taip pat valdyti savo emocijas, daryti įtaką aplinkinių žmonių emocijoms ir naudoti emocinę informaciją, siekiant sėkmingo savo elgesio. Mokslinėje literatūroje akcentuojama, kad kūrybiškumo ugdymą reikiа prаdėti, kuo аnksčiаu, nors vаikаi jаu gimstа kūrybingi ir išliekа kūrybiški visą sаvo vаikystę. Tačiau neugdant kūrybiškumo, nelаvinаmi vаikų kūrybiniаi gebėjimаi laikui bėgant nykstа.
Darbo problema - ikimokyklinio ugdymo įstaigos šiuo metu nepakankamai naudojamos kaip potenciali priemonė, padedanti padidinti vaikų emocinį intelektą. Siekiant efektyvaus emocinio intelekto ugdymo reikalingos ne tik programos, bet ir svarbus ir mokytojų atvirumas bei įsitraukimas į tokias mokymo programas. Svarbu suprasti, kad ankstyvoji vaikystė yra metas, kai reikia formuoti visą gyvenimą reikalingus įgūdžius, dorybes ir kt.
Tyrimo objektas – emocinis intelektas ikimokykliniame amžiuje.
Šiame darbe iškeltas tikslas suteikė galimybę atskleisti emocinio intelekto ugdymo(si) galimybes per kūrybinius žaidimus ikimokykliniame amžiuje. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
emocinis intelektas, kūrybiniai žaidimai |
en_US |
dc.title |
Ikimokyklinio amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymo(si) galimybės per kūrybinius žaidimus |
en_US |
dc.title.alternative |
Opportunities for the Development of Emotional Intelligence in Preschool Children through Creative Games |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |