DSpace talpykla

Priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas(is) panaudojant antrines žaliavas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vaitkutė, Gabrielė
dc.date.accessioned 2022-09-12T07:37:45Z
dc.date.available 2022-09-12T07:37:45Z
dc.date.issued 2022-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6546
dc.description Relevance of the research. Lack of creativity is an important issue today. Creativity is one of the most important competencies in the 21st century. Job market lacks people, who can solve problems creatively, who knows how to work in a team and have skills in various fields. The planned Lithuania 2030 education strategy emphasizes the importance of creativity competence for the year and identifies it as a priority for student education (Mokykla 2030, 2021). In the preschool age, it is very important to develop children's creativity, because the pace of today's changing world requires the development of creative children, who have the ability to think independently and to find solutions to various situations. The Zero Waste movement, which promotes the reduction of waste and the secondary use of raw materials, is getting more popular around the world. Secondary raw materials can be used to develop creativity. In this way, the life of obsolete, discarded items is extended, and items that are often considered rubbish become a great tool for developing children's creativity. (Zero Waste Europe, 2022). Problem of the research. What are the opportunities for developing the creativity of preschool children using secondary raw materials? Object of the work. Creativity of preschool children using secondary raw materials Aim of the research. To reveal the possibilities of developing the creativity of preschool children by using secondary raw materials. Objectives of en_US
dc.description.abstract Kūrybiškumo stoka yra svarbi problema šių dienų visuomenėje. Kūrybiškumas – viena svarbiausių kompetencijų XXI – ajame amžiuje. Darbo rinkoje pastebimas didelis poreikis žmonių, kurie sugeba kūrybiškai spręsti problemas, moka bendradarbiauti komandoje, pasitelkti skirtingų sričių gebėjimus. Numatytoje Lietuvos 2030 metų švietimo strategijoje pabrėžiama kūrybiškumo kompetencijos svarba, ji įvardinama kaip prioritetinė mokinių ugdymo kryptis (Mokykla 2030, 2021). Priešmokykliniame amžiuje labai svarbu ugdyti vaikų kūrybiškumą, nes šiandieninio, greitai besikeičiančio pasaulio tempas reikalauja ugdyti kūrybiškus vaikus, sugebančius savarankiškai, originaliai mąstyti, įvairiose situacijose rasti sprendimo būdus. Pasaulyje sparčiai pilta „Zero waste“ judėjimas, kuris skatina mažinti išmetamų atliekų kiekį, antrinį žaliavų panaudojimą. Antrinės žaliavos gali būti panaudojamos kūrybiškumo ugdymui. Taip pratęsiamas jau nebereikalingų, išmetamų daiktų gyvenimas, daiktai, kuriuos dažnai laiko šiukšlėmis, tampa puikia priemone ugdant vaikų kūrybiškumą (Zero Waste Europe, 2022). Darbo problema. Kokios priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo(si) galimybės panaudojant antrines žaliavas? Darbo objektas. Priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas(is) panaudojant antrines žaliavas Darbo tikslas. Atskleisti priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymo(si) galimybes panaudojant antrines žaliavas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject kūrybiškumo ugdymas, antrinės žaliavos en_US
dc.title Priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas(is) panaudojant antrines žaliavas en_US
dc.title.alternative Developing the Creativity of Pre-School Children Using Secondary Raw Materials en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra