DSpace talpykla

Priešmokyklinio amžiaus vaikų meninės kompetencijos ugdymas naudojant STEAM metodą

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Petraitienė, Renata
dc.date.accessioned 2022-09-12T07:09:01Z
dc.date.available 2022-09-12T07:09:01Z
dc.date.issued 2022-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6540
dc.description Relevance of the topic. Most authors argue that educators working in preschool groups are constantly faced with innovation and a variety of challenges. According to researchers, a lot of attention must be paid to educating everyone according to individual needs and opportunities. According to various authors, STEAM integration activities develop creativity, give freedom, allow free improvisation, and experience a sense of success. The task of the teacher is to create a motivating environment for the child, to apply innovations in the educational process, to integrate various activities, to create contextual content that includes science, technology, engineering, arts, mathematics. The research problem - what are the possibilities of developing the artistic competence of preschool children using the STEAM method? The object of the research is- the possibilities of developing the artistic competence of preschool children using the STEAM method. The aim of the research is- to reveal the possibilities of developing the artistic competence of preschool children using the STEAM method. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas. Dauguma autorių teigia, kad pedagogai, dirbantys priešmokyklinėse grupėse, nuolat susiduria su naujovėmis ir įvairiais iššūkiais. Pasak mokslininkų daug dėmesio turi būti skiriama kiekvienam ugdytis pagal individualius poreikius ir galimybes. Kaip teigia įvairūs autoriai, STEAM integravimas į menines veiklas ugdo kūrybiškumą, suteikia laisvę, leidžia laisvai improvizuoti, patirti sėkmės jausmą. Pedagogo užduotis yra sukurti vaiką motyvuojančią aplinką, ugdymo procese taikyti naujoves, integruoti įvairias veiklas, kurti kontekstinį turinį, apimantį mokslą, technologijas, inžineriją, menus, matematiką. Tyrimo problema – kokios yra priešmokyklinio amžiaus vaikų meninės kompetencijos ugdymo galimybės naudojant STEAM metodą? Tyrimo objektas – priešmokyklinio amžiaus vaikų meninės kompetencijos ugdymo galimybės naudojant STEAM metodą. Tyrimo tikslas – atskleisti priešmokyklinio amžiaus vaikų meninės kompetencijos ugdymo galimybes naudojant STEAM metodą. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject meninė kompetencija, STEAM en_US
dc.title Priešmokyklinio amžiaus vaikų meninės kompetencijos ugdymas naudojant STEAM metodą en_US
dc.title.alternative Developing Artistic Competence in Pre-School Children Using STEAM en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra