DSpace talpykla

Priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbinės kompetencijos ugdymo(si) galimybės

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Grublienė, Lina
dc.date.accessioned 2022-09-12T06:56:37Z
dc.date.available 2022-09-12T06:56:37Z
dc.date.issued 2022-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6537
dc.description Relevance of the research. Language is the base of many cognitive processes (Žukauskienė, 2002) which integrally takes part in the development of all the competencies of a pre-school child. Literature should be an important implement for children‘s cognitive development, intelligence, creativity, imagination, communication skills and development of the language abilities (Pulimeno, Manuela and etc., 2020). Children are getting more engaged by the increasing technological inventions, which results to the rarity of the ones who are interested in books. This has a negative impact on children‘s language skills (Mikutaitė - Bogdan, Mačernienė, 2020). This bachelor‘s thesis intends to delve into the possibilities of literary education and the ways of using it while developing the language competence of pre-school children. The problem of the research – What are the possibilities for the development of language competence of pre-school children? Aim of the paper – to reveal the possibilities for the development of language competence of pre-school children. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas. Kalba yra daugelio pažintinių procesų pagrindas (Žukauskienė, 2002) bei integraliai dalyvauja ugdant(is) visas priešmokyklinio amžiaus vaiko kompetencijas. Literatūra turėtų užimti svarbų vaidmenį ugdyme, nes jos teikiamas ugdomasis poveikis yra svarbus vaikų pažinimo, intelekto, kūrybiškumo, vaizduotės bei komunikavimo ir kalbinių gebėjimų lavinimo priemonė (Pulimeno, Manuela ir kt., 2020). Vis labiau įsivyraujančios technologijos įtraukia vaikus ir retas, kuris domisi knygomis – tai daro neigiamą įtaką vaikų kalbai (Mikutaitė - Bogdan, Mačernienė, 2020). Šis bakalauro darbas skirtas pasigilinti į literatūrinio ugdymo(si) galimybes bei jų panaudojimo būdus ugdant priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbinę kompetenciją. Tyrimo problema – kokios yra priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbinės kompetencijos ugdymo(si) galimybės? Darbo tikslas – atskleisti priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbinės kompetencijos ugdymo(si) galimybes. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject kalbinė kompetencija, priešmokyklinis amžius en_US
dc.title Priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbinės kompetencijos ugdymo(si) galimybės en_US
dc.title.alternative Possibilities for the Development of Linguistic Competence of Pre-School Children en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra