DSpace talpykla

Pedagogų, specialistų ir tėvų bendradarbiavimas įveikiant priešmokyklinio amžiaus vaikų netinkamo elgesio sunkumus

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Grygalienė, Daiva
dc.date.accessioned 2022-09-12T06:54:31Z
dc.date.available 2022-09-12T06:54:31Z
dc.date.issued 2022-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6536
dc.description Relevance of the topic. Cooperation between educators, professionals and parents is still an issue in the educational community. According to Reynolds et al. (2017) the need for cooperation is mainly focused on the prie-school, prie-school education stage, which is continued in the later stages of education. In the family, certain qualities of the child are formed, which the educational institution helps to develop or adjust in cooperation with the family. The goal of cooperation is to follow similar values so that the child has clear guidelines for education and communication. Research problem – What are the ways to overcome the misconduct that manifests itself in the preschool age, with the cooperation of teachers and specialists? Research object – cooperation between educators, professionals, and parents in overcoming the difficulties of ill-treatment in preschool. Research aim – to reveal the importance of cooperation between teachers, specialists and parents in overcoming the difficulties of misbehavior in the preschool age. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas. Bendradarbiavimas tarp pedagogų, specialistų bei tėvų dar yra aktuali švietimo bendruomenės problema. Pasak Reynolds ir kt. (2017) poreikis bendradarbiauti labiausiai yra orientuojamas ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo etape, kuris tęsiamas tolimesniuose ugdymo etapuose. Šeimoje susiformuoja vaiko tam tikros savybės, kurias plėtoti arba koreguoti padeda ugdymo įstaiga bendradarbiaudama kartu su šeima. Bendradarbiavimo siekis-vadovautis panašiomis vertybėmis, kad vaikas turėtų aiškias ugdymosi, bendravimo gaires. Tyrimo problema: Kokie netinkamo elgesio, pasireiškiančio priešmokykliniame amžiuje įveikimo būdai, pasitelkiant pedagogų, specialistų bendradarbiavimą? Tyrimo objektas: pedagogų, specialistų ir tėvų bendradarbiavimas, įveikiant netinkamo elgesio sunkumus priešmokykliniame amžiuje. Tyrimo tikslas: atskleisti pedagogų, specialistų, tėvų bendradarbiavimo svarbą, įveikiant netinkamo elgesio sunkumus priešmokykliniame amžiuje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject padagogas, specialistas, tėvai, netinkamas vaikų elgesys en_US
dc.title Pedagogų, specialistų ir tėvų bendradarbiavimas įveikiant priešmokyklinio amžiaus vaikų netinkamo elgesio sunkumus en_US
dc.title.alternative Collaboration Between Educators, Professionals and Parents in Overcoming Difficulties in the Misbehavior of Pre-school Children en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra