DSpace talpykla

Ikimokyklinio ugdymo įstaigos pedagogo savo veiklos vertinimo sistemos kūrimas ir taikymas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Čapaitė, Monika
dc.date.accessioned 2022-09-09T11:49:50Z
dc.date.available 2022-09-09T11:49:50Z
dc.date.issued 2022-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6531
dc.description Identification of the problem / relevance of the research: for pre-school teachers, the evaluation of their performance is relevant to the management of the quality of their professional activities and personal career. Analyzing the sources of scientific literature, it was found that one of the main goals of the education system is to ensure the quality of education (Stepanova et al., 2018). Therefore, it is expedient for pre-school teachers to collect data on their activities. In order to achieve the accuracy and reliability of the pedagogue's assessment of his / her professional activity, measures (systems) are required, which cover the essential areas of the pedagogue's activity being assessed and the attributes (criteria) and indicators assigned to them. It is important that these measures are consistent with the pre-school performance appraisal system or the performance management system in place. The aim of this work is to create a system for evaluating the professional activity of a pre-school education teacher, which would allow them to contribute to the improvement of the institution's activities and personal career management. Object of the research – evaluation of the activity of a teacher of a pre-school education institution. The aim/goal of the paper - to prepare a system (model) for the evaluation of the activities of a pedagogue of a pre-school education institution. en_US
dc.description.abstract Darbo aktualumas, problema: ikimokyklinio ugdymo pedagogams savo veiklos vertinimas yra aktualus profesinės veiklos kokybės ir asmeninės karjeros valdymui. Analizuojant mokslinės literatūros šaltinius, nustatyta, kad vienas iš pagrindinių švietimo sistemos tikslų yra ugdymo kokybės užtikrinimas (Stepanova ir kt., 2018). Todėl ikimokyklinio ugdymo įstaigos pedagogams tikslinga kaupti duomenis apie savo veiklą. Norint pasiekti pedagogo savo profesinės veiklos vertinimo tikslumo ir patikimumo, reikalingos priemonės (sistemos), apimančios esmines vertinamas pedagogo veiklos sritis ir joms priskiriamus požymius (kriterijus) bei rodiklius. Svarbu, kad šios priemonės derėtų su ikimokyklinio ugdymo įstaigos veiklos vertinimo sistema arba taikoma veiklos kokybės valdymo sistema. Šiame darbe siekiama sukurti ikimokyklinio ugdymo pedagogo savo profesinės veiklos vertinimo sistemą, kuri leistų prisidėti prie įstaigos veiklos gerinimo bei asmeninės karjeros valdymo. Darbo objektas- ikimokyklinio ugdymo įstaigos pedagogo savo veiklos vertinimas. Darbo tikslas - arengti ikimokyklinio ugdymo įstaigos pedagogo savo veiklos vertinimo sistemą (modelį). en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject ikimokyklinio ugdymo įstaiga, pedagogo veiklos vertinimas en_US
dc.title Ikimokyklinio ugdymo įstaigos pedagogo savo veiklos vertinimo sistemos kūrimas ir taikymas en_US
dc.title.alternative Pre-School Teachers Evaluation and Application of a System for the Performance en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra