DSpace talpykla

Ikimokyklinio amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymas(is) per kūrybinius žaidimus

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Athanasiadi, Rita
dc.date.accessioned 2022-09-09T11:38:36Z
dc.date.available 2022-09-09T11:38:36Z
dc.date.issued 2022-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6528
dc.description Relevance of the topic. Human feelings motivate perception, cognition and creativity according to Karklytė - Pelevičienė (2021), emotional intelligence or (EI) is a community of human characteristics and skills. Emotional intelligence allows a person to reveal himself in the community, but also to remain himself. Developed emotional intelligence allows you to build good relationships, both in the community and in a peer group. It is necessary to develop and cultivate emotional intelligence from an early age. Thus, in order to develop a child’s emotional intelligence, it is important to understand the meaning of games and use that in children’s education. Therefore, the proper development of creativity through games has a significant impact on the development of children's emotional intelligence, it is important aspects of the development of emotional intelligence through creative games in order to effectively enable the development of emotional intelligence. Research problem: Are children 's emotional intelligence sufficiently developed in pre - school education institutions? What is the significance of creative games in developing children’s emotional intelligence? Research object : Development of emotional intelligence of preschool children through creative games. Research aim: To reveal the significance of creative games for the development of emotional intelligence of preschool children. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas. Žmogaus jausmai motyvuoja suvokimą, pažinimą ir kūrybiškumą. Kaip teigia Karklytė – Pelevičienė (2021) emocinis intelektas arba (EI) tai žmogaus savybių ir jo įgūdžių bendrystė. Emocinis intelektas žmogui leidžia ne tik atsiskleisti bendruomenėje, bet ir išlikti savimi. Išlavintas emocinis intelektas leidžia sukurti gerus santykius tiek bendruomenėje, tiek bendraamžių grupėje, geriau prisitaikyti aplinkoje. Svarbu emocinį intelektą pradėti ugdyti ir lavinti kuo anksčiau. Ikimokyklinio amžiaus periodas yra svarbus tarpsnis vaiko emocinio intelekto ugdymui. Vienas iš pagrindinių vaikų ugdymo metodų šiame amžiuje yra žaidimai. Kūrybiniai žaidimai, per kuriuose vaikas pats kuria norimą žaidimą, taisykles, inicijuoja veiklą bei pritaiko žaidimą taip, kad atitiktų jo poreikius, gali turėti įtakos efektyviam vaiko emocinio intelekto ugdymui, nes kūrybiniai žaidimai skatina suvokti save ir aplinką, suprasti veiksmų pasekmes. Tyrimo problema: Ar pakankamai ugdomas vaikų emocinis intelektas ikimokyklinio ugdymo įstaigose? Kokia yra kūrybinių žaidimų reikšmė ugdant vaikų emocinį intelektą? Tyrimo objektas: Ikimokyklinio amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymas per kūrybinius žaidimus. Tyrimo tikslas: Atskleisti kūrybinių žaidimų reikšmę ikimokyklinio amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject emocinis intelektas, kūrybiniai žaidimai en_US
dc.title Ikimokyklinio amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymas(is) per kūrybinius žaidimus en_US
dc.title.alternative Developing the Emotional Intelligence of Preschool Children Through Creative Games en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra