DSpace talpykla

Ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas per „STEAM“ veiklas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Altaravičienė, Monika
dc.date.accessioned 2022-09-09T11:34:13Z
dc.date.available 2022-09-09T11:34:13Z
dc.date.issued 2022-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6526
dc.description of the topic. According to Vaščenkienė (2020), steam application is still a very new practice, but it is actively and very successfully implemented both in co-education schools and preschools. This is a new, integral, complex method that includes all the developed competencies of children. As a valued field, in all competencies (communication, artistic, social, health, cognition), there is creativity. According to K. Murcia (2007), the inclusion of the arts in the STEAM curriculum is important because it is aimed at proving the links between the consideration of problems, their solving and the development of creativity. Various foreign authors (Bers, Seddighin, & Sullivan, 2013; DeJarnette (2018) agrees that in order to achieve the best possible steam education results, it is necessary to integrate them as early as possible, already in preschool education. The object of the final work - is the development of creativity of preschool children through the Steam activities. The aim of the study - to analyze the benefits of Steam activities in the development of creativity with preschool children. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas. Vaščenkienės (2020), teigimu STEAM taikymas yra dar labai nauja praktika, tačiau aktyviai ir labai sėkmingai diegiama tiek bendro ugdymo mokyklose, tiek ikimokyklinėse įstaigose. Tai naujas, integralus, kompleksinis metodas, apimantis visas ugdomas vaikų kompetencijas. Kaip vertinama sritis, visose kompetencijose (komunikavimo, meninėje, socialinėje, sveikatos, pažinimo), yra kūrybiškumas. Pasak K. Murcia (2007), įtraukiant menus į STEAM ugdymo programą, yra svarbus, nes yra siekiama įrodyti ryšius tarp problemų svarstymo, jų sprendimo ir kūrybiškumo lavinimo. Įvairūs užsienio autoriai (Bers, Seddighin, & Sullivan, 2013; DeJarnette, 2018) sutinka su tuo, kad siekiant kuo geresnių STEAM ugdymo(si) rezultatų, reikia jas integruoti kuo anksčiau, jau ikimokykliniame ugdyme. Tyrimo objektas - Ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas per STEAM veiklas. Tyrimo tikslas - Išanalizuoti STEAM veiklų naudą ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymą(si). en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject STEAM, kūrybiškumas en_US
dc.title Ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas per „STEAM“ veiklas en_US
dc.title.alternative Creativity Development of Pre-School Children through Steam Activities en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra