dc.contributor.author |
Žiemelė, Lina |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-09T11:29:01Z |
|
dc.date.available |
2022-09-09T11:29:01Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6524 |
|
dc.description |
Relevance/novelty of the topic - The positive behavior promotion system is one of the strategies in the world to help change behavior and acquire new skills and competencies. It can be used as an auxiliary method to reinforce spiritual and material needs, desires that evoke positive emotions. Encouragement itself can be crucial because encouragement supports all the child's efforts and allows the educator to steer their activities in the desired direction. It is a system where the child’s educators use an incentive for a pre-arranged agreement. For certain desired behavior of the child. This kind of encouragement helps to establish the desired behavior more easily and quickly, without harming the child, but, conversely, by engaging and motivating the child.
Problem - what ways to use to encourage children to cooperate and to form appropriate behavior.
Object – ways and opportunities to promote positive behavior in preschool children.
Objective - to reveal the ways and possibilities of promoting positive behavior of preschool children and the emerging challenges. |
en_US |
dc.description.abstract |
Temos aktualumas/naujumas - Pozityvaus elgesio skatinimo sistema yra viena iš dažniausiai naudojamų strategijų pasaulyje, padedančių keisti elgesį ir įgauti naujų įgūdžių bei kompetencijų. Tai gali būti kaip pagalbinis metodas, kuriuo stiprinami dvasiniai ir materialiniai poreikiai, norai, sužadinantys teigiamas emocijas. Pats skatinimas gali būti itin svarbus dėl to, kad skatinant palaikomos visos vaiko pastangos ir ugdytojas savo veiklą gali nukreipti norima linkme. Tai sistema, kai vaiko ugdytojai naudoja paskatinimą už iš anksto nustatytą susitarimą. Už tam tikrą pageidaujamą vaiko elgesį. Tokiu skatinimo būdu lengviau ir greičiau padedama įsitvirtinti pageidaujam elgesiui, nepadarant vaikui žalos, bet atvirkščiai, jį sudominant ir motyvuojant.
Problema - kokius skatinimo būdus naudoti, kad vaikai būtų linkę bendradarbiauti ir formuoti tinkamą elgesį.
Objektas – ikimokyklinio amžiaus vaikų pozityvaus elgesio skatinimo būdai ir galimybės.
Tikslas - atskleisti ikimokyklinio amžiaus vaikų pozityvaus elgesio skatinimo būdus ir galimybes, bei kylančius iššūkius. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
pozityvus elgesys, skatinimas |
en_US |
dc.title |
Ikimokyklinio amžiaus vaikų pozityvaus elgesio skatinimo būdai ir galimybės |
en_US |
dc.title.alternative |
Ways and Opportunities to Promote Positive Behavior in Preschool Children |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |