DSpace talpykla

Individualaus ugdymo(si) metodai ir jų taikymo galimybės ikimokykliniame amžiuje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Žemaitytė, Simona
dc.date.accessioned 2022-09-09T11:26:59Z
dc.date.available 2022-09-09T11:26:59Z
dc.date.issued 2022-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6523
dc.description Relevance of the work topic: Many studies have substantiated the multifaceted benefits of individualizing education, from increasing student confidence to strengthening learning motivation. The idea of individualized education is to prioritize the child's abilities and needs, after which the educational subject is mastered more effectively, the child's progress increases, which correlates with the motivation of education. By integrating individualized education and applying pedagogical competencies, a pedagogue can strengthen the students' desire to delve into the subject, help to discover its attractive side, if the specialist is able to access the child using effective methods, applying all components of individualized education (Gedvilienė, Zuzevičiūtė, 2007). The problem of the work topic - do individual education methods in pre-school age have sufficient success in quality assurance, are they implemented? Object of the work - individual methods of education in preschool age. Aim of the work - to reveal individual education methods in pre-school education, links with children's motivation and application possibilities. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas: Ne vienas mokslinis tyrimas pagrindė daugialypę, ugdymo individualizavimo naudą, nuo mokinių pasitikėjimo augimo iki mokymosi motyvacijos stiprėjimo. Individualizuoto ugdymo idėja yra vaiko gebėjimų, poreikių prioretizavimas, kuriuos patenkinus, ugdomasis dalykas įsisavinamas efektyviau, didėja vaiko pažanga, kuri koreliuoja su ugdymo motyvacija. Pedagogas, integruodamas individualizuotą ugdymą, ir taikydamas pedagogines kompetencijas, gali stiprinti mokinių norą gilintis į ugdomą dalyką, padėti atrasti jo patraukliąją pusę, jeigu specialistas sugeba prieiti prie vaiko, jam veiksniais metodais, pritaikant visus individualizuoto ugdymo komponentus (Gedvilienė, Zuzevičiūtė, 2007). Tyrimo problema - ar individualaus ugdymo metodai ikimokykliniame amžiuje turi pakankamai sėkmingą kokybės užtikrinimą, yra įgyvendinami? Tyrimo objektas - individualaus ugdymo metodai ikimokykliniame amžiuje. Tyrimo tikslas - atskleisti individualaus ugdymo metodus ikimokykliniame ugdyme, sąsajas su vaikų motyvacija bei taikymo galimybes. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject individualus ugdymas, ikimokyklinis amžius en_US
dc.title Individualaus ugdymo(si) metodai ir jų taikymo galimybės ikimokykliniame amžiuje en_US
dc.title.alternative Methods of Individual Education and Possibilities of their Application in Preschool Age en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra