DSpace talpykla

Priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetencijos ugdymas taikant vaidmeninius ir loginius žaidimus

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vaitiekauskaitė, Gabija
dc.date.accessioned 2022-09-09T11:20:32Z
dc.date.available 2022-09-09T11:20:32Z
dc.date.issued 2022-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6521
dc.description Relevance / novelty of the topic. As children's life experiences, hobbies and traditions change, so do the scenes and content of children's creative games. All stages of his life are important in their own way. Many of us may agree that childhood is a whirlwind of gaming moments. In dif-ferent countries, the concept of childhood depends on the norms and traditions of raising children. This concept has many differences and commonalities. Diversity comes from the deepest cultural layer of antiquity. Therefore, comparative ethnic psychology is a kind of traditional "archeology" that provides a lot of unique empirical data for understanding childhood phenomena and childhood his-tory. Of course, it also helps to understand the childhood of a modern student and the games he or she plays. This is a suitable opportunity for childhood self-development (Gaižutis, 2016; Brėdikytė, 2005, 2012; Brėdikytė, Brandišauskienė, 2014). Investigation problem: What is the development of cognitive competence in preschool chil-dren through role and logic games? Research object: Developing children's cognitive competence through role and logic games. The aim: To reveal the development of cognitive competence of preschool children through roles and logic games. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas/naujumas. Keičiantis vaikų gyvenimo patirčiai, pomėgiams ir tradicijoms, keičiasi ir vaikų kūrybinių žaidimų scenos bei turinys. Visi jo gyvenimo etapai yra savaip svarbūs. Daugelis iš mūsų gali sut ikti, kad vaikystė yra žaidimų akimirkų sūkurys. Įvairiose šalyse vaikystės samprata priklauso nuo vaikų auklėjimo normų ir tradicijų. Ši koncepcija turi daug skirtumų ir bendrų dalykų. Įvairovė kyla iš giliausio senovės kultūrinio sluoksnio. Todėl lyginam oji etninė psichologija yra savotiška tradicinė „archeologija“, suteikianti daug unikalių empirinių duomenų vaikystės reiškiniams ir vaikystės istorijai suprasti. Žinoma, tai padeda suprasti ir šiuolaikinio mokinio vaikystę ir žaidimus, kuriuos jis žaidži a. Tai tinkama galimybė vaikystės saviugdai (Gaižutis, 2016; Brėdikytė, 2005, 2012; Brėdikytė, Brandišauskienė , 2014). Tyrimo problema koks priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetencijos ugdymas taikant vaidmens ir logikos žaidimus? Tyrimo objek tas: vaikų pažinimo kompetencijos ugdymas taikant vaidmens ir logikos žaidimus Tyrimo tikslas: atskleisti priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetencijos ugdymą taikant vaidmens ir logikos žaidimus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject pažinimo kompetencija, vaidmeniniai ir loginiai žaidimai en_US
dc.title Priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetencijos ugdymas taikant vaidmeninius ir loginius žaidimus en_US
dc.title.alternative Developing Pre-School Age Children’s Knowledge Competence by Applying Role and Logic Games en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra