Santrauka:
Baigiamajame darbe siekiama išsiaiškinti, kaip galima padidinti
klientų pasitenkinimą teikiamomis paslaugomis keturių žvaigždučių
viešbutyje “Kaunas”. Siekiant išsiaiškinti kliento pasitenkinimą
suteiktomis paslaugomis buvo atliktas svečių nuomonės tyrimas.
Statistika rodo, jog koronoviruso sukelta pandemija neigiamai
paveikė turizmo sektorių ir tampa aišku, jog turizmo tendencijos
keisis, taip pat ir svečių elgsena. Todėl viešbučių ir kitų svetingumo
sektoriaus verslo atstovams yra svarbu prisitaikyti prie galimai naujai
atsiradusių nestandartinių situacijų, siekiant, jog svečių
pasitenkinimas teikiamomis paslaugomis išliktų toks pats, kaip ir
prieš pandemiją.
Description:
The aim of the final work is to find out how to increase customer satisfaction with the services provided in the four-star hotel "Kaunas". In order to find out the customer's satisfaction with the provided services, a survey of the guests' opinion was conducted.
Statistics show that the coronavirus pandemic has had a negative impact on the tourism sector and it is becoming clear that tourism trends will change, as will guest behaviour. Therefore, it is important for hotel and other hospitality businesses to adapt to potentially emerging non-standard situations in order to maintain guest satisfaction with the services provided as before the pandemic.