DSpace talpykla

Development of Customer Relationship Management at the Four Stars Superior Hotel Aqua Aurelia During the Pandemic

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Eidukynaitė, Geistautė
dc.date.accessioned 2022-09-09T10:39:11Z
dc.date.available 2022-09-09T10:39:11Z
dc.date.issued 2022-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6514
dc.description The current unfavorable situation due to the COVID-19 pandemic is forcing tourism businesses to pay more attention to customers and their needs. Customer relationship management in the hotel is the most important aspect that needs to be developed continuously in order to meet the needs of consumers, to improve the quality of services. Customer management in accommodation industry is a very important aspect in order to gain an advantage in the market or to survive in a competitive environment. In this paper, customer relationship management is analyzed generally as well as in the four stars superior hotel “Aqua Aurelia”. Conducted studies that analyses the existing management system and suggestions for improving are also included. en_US
dc.description.abstract Dabartinė nepalanki situacija dėl COVID-19 pandemijos verčia turizmo įmones daugiau dėmesio skirti klientams ir jų poreikiams. Ryšių su klientais valdymas viešbutyje yra svarbiausias aspektas, kurį reikia nuolat tobulinti, siekiant patenkinti vartotojų poreikius bei gerinti paslaugų kokybę. Klientų ryšių valdymas apgyvendinimo pramonėje yra labai svarbus aspektas, siekiant įgyti pranašumą rinkoje ar išsilaikyti konkurencinėje aplinkoje. Šiame darbe analizuojamas santykių su klientais valdymas literatūroje bei keturių žvaigždučių aukščiausios klasės viešbutyje „Aqua Aurelia“. Taip pat apibendrinamos atliktos studijos, analizuojančios esamą vadybos sistemą ir pasiūlymai tobulinti. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Customer Relationship Management, hotel, pandemic, development en_US
dc.title Development of Customer Relationship Management at the Four Stars Superior Hotel Aqua Aurelia During the Pandemic en_US
dc.title.alternative Ryšių su klientais valdymo plėtra pandemijos laikotarpiu keturių žvaigždučių viešbutyje Superior Aqua Aurelia en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra