dc.contributor.author |
Pileckaitė, Agnė |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-09T09:23:07Z |
|
dc.date.available |
2022-09-09T09:23:07Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6509 |
|
dc.description |
Topicality and problem. Stress is the body's normal response to challenges and can help
overcome problems, but often felt stress prevents the child from safely exploring the environment,
engaging in some new activities, becoming more independent, acquiring some skills, believing in
himself, being able to adapt to new situations (Vėlavičienė, 2016). Frequent stress can have a
negative impact on academic achievement, a child's behavior, and social connections (Blodgett)
Problem of investigation. Is there enough attention paid to the recognition of increased
stress in children in preschool? Do educators use effective ways to cope with stress in children?
Subject of investigation. Manifestations of stress experienced by preschoolers and ways
to overcome stress.
The purpose of the study. To reveal the manifestations of stress in preschoolers and ways
of overcoming stress. |
en_US |
dc.description.abstract |
Temos aktualumas ir problema. Stresas yra normali organizmo reakcija į iššūkius ir gali
padėti įveikiant problemas, bet dažnai jaučiamas stresas trukdo vaikui saugiai tyrinėti aplinką,
užsiimti kokia nors nauja veikla, tapti savarankiškesniu, įgyti kai kurių įgūdžių, tikėti savimi, gebėti
prisitaikyti naujose situacijose (Vėlavičienė, 2016). Dažnai patiriamas stresas gali turėti neigiamą
įtaką akademiniams pasiekimams, vaiko elgesiui ir socialiniams ryšiams (Blodgett & Flanigan,
2018). Siekiant išvengti žalingų streso pasekmių vaikystėje ir vyresniame amžiuje, svarbu laiku
pastebėti vaiką, kuris patiria stresą ir suteikti jam pagalbą, mokinti streso įveikimo būdų. Vaikystėje
ugdomi gebėjimai susidoroti su sunkumais padeda lengviau įveikti vėlesnius gyvenimo iššūkius ir
sėkmingiau funkcionuoti visuomenėje (Pang et al., 2018).
Tyrimo problema. Ar ikimokyklinio ugdymo įstaigoje pakankamai dėmesio skiriama
padidėjusio vaikų streso atpažinimui? Ar pedagogai taiko efektyvius vaikų streso įveikimo būdus?
Tyrimo objektas. Ikimokyklinio amžiaus vaikų patiriamo streso apraiškos ir streso
įveikimo būdai.
Tyrimo tikslas. Atskleisti ikimokyklinio amžiaus vaikų streso apraiškas ir streso įveikimo
būdus. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
stresas, ikimokyklinis amžius |
en_US |
dc.title |
Ikimokyklinio amžiaus vaikų patiriamo streso apraiškos ir jų įveikimo būdai |
en_US |
dc.title.alternative |
Manifestations of Stress Experienced by Preschoolers and Ways to Overcome Them |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |