DSpace talpykla

Ikimokyklinio amžiaus vaikų patiriamo streso apraiškos ir jų įveikimo būdai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Pileckaitė, Agnė
dc.date.accessioned 2022-09-09T09:23:07Z
dc.date.available 2022-09-09T09:23:07Z
dc.date.issued 2022-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6509
dc.description Topicality and problem. Stress is the body's normal response to challenges and can help overcome problems, but often felt stress prevents the child from safely exploring the environment, engaging in some new activities, becoming more independent, acquiring some skills, believing in himself, being able to adapt to new situations (Vėlavičienė, 2016). Frequent stress can have a negative impact on academic achievement, a child's behavior, and social connections (Blodgett) Problem of investigation. Is there enough attention paid to the recognition of increased stress in children in preschool? Do educators use effective ways to cope with stress in children? Subject of investigation. Manifestations of stress experienced by preschoolers and ways to overcome stress. The purpose of the study. To reveal the manifestations of stress in preschoolers and ways of overcoming stress. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas ir problema. Stresas yra normali organizmo reakcija į iššūkius ir gali padėti įveikiant problemas, bet dažnai jaučiamas stresas trukdo vaikui saugiai tyrinėti aplinką, užsiimti kokia nors nauja veikla, tapti savarankiškesniu, įgyti kai kurių įgūdžių, tikėti savimi, gebėti prisitaikyti naujose situacijose (Vėlavičienė, 2016). Dažnai patiriamas stresas gali turėti neigiamą įtaką akademiniams pasiekimams, vaiko elgesiui ir socialiniams ryšiams (Blodgett & Flanigan, 2018). Siekiant išvengti žalingų streso pasekmių vaikystėje ir vyresniame amžiuje, svarbu laiku pastebėti vaiką, kuris patiria stresą ir suteikti jam pagalbą, mokinti streso įveikimo būdų. Vaikystėje ugdomi gebėjimai susidoroti su sunkumais padeda lengviau įveikti vėlesnius gyvenimo iššūkius ir sėkmingiau funkcionuoti visuomenėje (Pang et al., 2018). Tyrimo problema. Ar ikimokyklinio ugdymo įstaigoje pakankamai dėmesio skiriama padidėjusio vaikų streso atpažinimui? Ar pedagogai taiko efektyvius vaikų streso įveikimo būdus? Tyrimo objektas. Ikimokyklinio amžiaus vaikų patiriamo streso apraiškos ir streso įveikimo būdai. Tyrimo tikslas. Atskleisti ikimokyklinio amžiaus vaikų streso apraiškas ir streso įveikimo būdus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject stresas, ikimokyklinis amžius en_US
dc.title Ikimokyklinio amžiaus vaikų patiriamo streso apraiškos ir jų įveikimo būdai en_US
dc.title.alternative Manifestations of Stress Experienced by Preschoolers and Ways to Overcome Them en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra