DSpace talpykla

Paslaugų marketingo komplekso gerinimas keturių žvaigždučių viešbutyje „Victoria“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Makelytė, Aistė
dc.date.accessioned 2022-09-09T08:13:08Z
dc.date.available 2022-09-09T08:13:08Z
dc.date.issued 2022-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6507
dc.description The service marketing complex includes seven among themselves related elements, the study of which is very important in the service sector a significant thing that helps guide the company's business strategy can apply what measures to take to maintain competitiveness advantage and all customer expectations would be met (Wijayanto, 2015). As the economic situation changes and the number of accommodation establishments increases as the quantity increases, so does the competition, which demands as much exclusivity as possible providing services. Hotels offer a wide range of services from accommodation to SPA services, therefore with elements of the service marketing complex this one business inevitably faces. It is very important that hospitality companies are good would understand this complex, properly analyze it and apply and create it strategy for the future, which would help to understand the needs of customers, discover the targeted ones audiences and help avoid possible losses. en_US
dc.description.abstract Paslaugų marketingo kompleksas apima septynis tarpusavyje susijusius elementus, kurių tyrimas paslaugų sektoriuje yra labai reikšmingas dalykas, padedantis orientuotis, kokią verslo strategiją įmonė gali taikyti, kokių priemonių imtis, jog būtų išlaikytas konkurencinis pranašumas bei būtų patenkinti visi klientų lūkesčiai (Wijayanto, 2015). Besikeičiant ekonominei situacijai bei didėjant apgyvendinimo įstaigų kiekiui didėja ir konkurencija, kuri reikalauja kuo daugiau išskirtinumo teikiant paslaugas. Viešbučiuose veikia daug įvairių paslaugų nuo apgyvendinimo iki SPA paslaugų, todėl su paslaugų marketingo komplekso elementais šis verslas susiduria neišvengiamai. Labai svarbu, jog svetingumo įmonės gerai suprastų šį kompleksą, tinkamai atliktų jo analizę bei pritaikytų ir sukurtų strategiją ateičiai, kuri padėtų suprasti klientų poreikius, atrastų tikslines auditorijas bei padėtų išvengti galimų nuostolių. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslaugos, marketingo kompleksas, viešbutis, 7P, gerinimas en_US
dc.title Paslaugų marketingo komplekso gerinimas keturių žvaigždučių viešbutyje „Victoria“ en_US
dc.title.alternative Improvement of Service Marketing Mix at the Four Star Hotel Victoria en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra