DSpace talpykla

Pakruojo dvaro dviejų žvaigždučių viešbučio „Malūnininko namas“ teikiamų paslaugų kokybės gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Lipnickaitė, Aušrinė
dc.date.accessioned 2022-09-09T08:09:39Z
dc.date.available 2022-09-09T08:09:39Z
dc.date.issued 2022-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6505
dc.description The topic of the final work is relevant, because with the growing number of accommodation establishments in Lithuania and abroad, the choice of hotels is becoming one of the main issues of discussion: the variety of hotel services is important, quality, reliability, price. In order for hotels to remain competitive in a market where people's expectations and needs are changing, it is essential to provide quality services that attract new and retain existing customers. The problem of the final work - the two-star hotel "Malūnininko namas" is located in Pakruojis, where there are not many residents and other successful hotels, which determines: the responsibility to maintain and provide the highest quality services throughout the district, attract new customers and keep existing ones interested. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tema yra aktuali, nes augant apgyvendinimo įstaigų skaičiui Lietuvoje ir užsienyje, viešbučių pasirinkimas tampa vienu iš pagrindinių diskusijos klausimų: svarbi viešbučio paslaugų įvairovė, kokybė, patikimumas, kaina. Viešbučiams norint išlaikyti konkurencingą vietą rinkoje, kai vis labiau kinta žmonių lūkesčiai ir poreikiai, būtina teikti kokybiškas paslaugas, kurios pritrauktų naujus ir išlaikytų jau esamus klientus. Baigiamojo darbo problema – dviejų žvaigždučių viešbutis „Malūnininko namas“ yra Pakruojo mieste, kuriame nėra daug gyventojų ir kitų sėkmingai veikiančių viešbučių, o tai lemia: atsakomybę išlaikyti ir teikti aukščiausios kokybės paslaugas visame rajone, pritraukti naujus klientus ir vis sudominti esamus. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Viešbutis, Pakruojo dvaras, teikiamos paslaugos, kokybė, gerinimas. en_US
dc.title Pakruojo dvaro dviejų žvaigždučių viešbučio „Malūnininko namas“ teikiamų paslaugų kokybės gerinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of the Quality of Services Provided by Two Star Hotel Malūnininko Namas in Pakruojis Manor en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra