DSpace talpykla

Keturių žvaigždučių viešbučio „Victoria Hotel Kaunas“ konkurencingumo didinimas plėtojant darnų verslą

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Juodžiukynas, Vakaris
dc.date.accessioned 2022-09-09T07:43:29Z
dc.date.available 2022-09-09T07:43:29Z
dc.date.issued 2022-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6502
dc.description The final paper analyzes the application of the principles of sustainable business in the hotel to increase competitiveness. This topic is worth exploring due to the growing public interest in sustainability, the fact that many businesses advertise in order to increase their competitiveness as one of the biggest advantages, people implement sustainable measures in their own homes and strive to create a sustainable world around themselves. So it is likely that people who promote sustainability will choose companies that also promote and apply sustainability ideas, and this will help increase the competitiveness of companies. Accommodation establishments are increasingly applying sustainability principles in their facilities, but are often unaware of the views not only of hotel guests but also of staff and the impact this has on improving the hotel's competitiveness and image. The aim of the professional BA thesis is to envisage measures to increase the competitiveness of Victoria Hotel Kaunas by applying the goals of sustainable development. The theoretical part discusses the theoretical aspects of competitiveness and sustainability, the application of sustainability principles in hotel chains. The analytical part analyzes the results of the written survey, the characteristics of the hotel, the SWOT analysis of the hotel. The project part of the work presents proposals that will help increase competitiveness by applying the principles of sustainable business, and presents conclusions. en_US
dc.description.abstract Baigiamajame rašto darbe analizuojamas darnaus verslo principų taikymas viešbutyje, siekiant didinti konkurencingumą. Šią temą verta nagrinėti dėl to, kad visuomenė vis aktyviau domisi darnumu, daug verslų, siekiant didinti savo konkurencingumą, vykdo reklamą, kurioje darnaus verslo principų laikymąsi išskiria kaip vieną didžiausių privalumų, žmonės savo namuose patys diegia darnias priemones ir aplink save stengiasi sukurti darnų pasaulį. Tad tikėtina, kad darnumą propaguojantys žmonės rinksis įmones, kurios taip pat propaguoja ir taiko darnumo idėjas ir tai padės didinti įmonių konkurencingumą. Apgyvendinimo įstaigos siekia taikyti vis daugiau tvarumo principų savo įstaigose, tačiau dažnai nežino, kokią nuomonę apie tai turi ne tik viešbučio svečiai bet ir darbuotojai, bei kokią įtakai tai turi viešbučio konkurencingumo bei įvaizdžio gerinimui. Darbo tikslas – numatyti priemones viešbučio „Victoria Hotel Kaunas“ konkurencingumo didinimui taikant darnaus vystymo tikslus. Teorinėje dalyje aptariami konkurencingumo ir darnumo teoriniai aspektai, darnumo principų taikymas viešbučių tinkluose. Analitinėje dalyje analizuojami apklausos raštu rezultatai, viešbučio charakteristika, pateikiama viešbučio SSGG analizė. Projektinėje darbo dalyje pateikiami pasiūlymai, padėsiantys didinti konkurencingumą, taikant darnaus verslo principus, pateikiamos išvados. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Darna; Darnumas; Konkurencingumas; Viešbutis; Didinimas en_US
dc.title Keturių žvaigždučių viešbučio „Victoria Hotel Kaunas“ konkurencingumo didinimas plėtojant darnų verslą en_US
dc.title.alternative Increasing the Competitiveness of the Four Star Hotel Victoria Hotel Kaunas Through Sustainable Business Development en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra