DSpace talpykla

Priėmimo skyriaus darbo organizavimo tobulinimas trijų žvaigždučių viešbutyje „Babilonas“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Dabrikas, Džiugas
dc.date.accessioned 2022-09-09T07:32:03Z
dc.date.available 2022-09-09T07:32:03Z
dc.date.issued 2022-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6501
dc.description Work organization is important in every hotel. All departments have their own responsibilities, which they must carry out efficiently and responsibly in order to avoid problems and mistakes. The reception department is one of the most important departments as they communicate directly with the customers, keep in touch with all the other departments in the hotel and are the face of the hotel. According to Chalupa, Chadt (2021) the accommodation industry was affected by the global COVID - 19 pandemic, which limits consumer behavior not only in tourism but also in the catering and accommodation industries. It is very important to improve the organization of the work of the reception department so that the department can operate as efficiently as possible. en_US
dc.description.abstract Kiekviename viešbutyje yra svarbus darbo organizavimas. Visi skyriai turi savo pareigas, kurias turi vykdyti efektyviai ir atsakingai, tam kad išvengtų problemų bei klaidų. Priėmimo skyrius yra vienas iš svarbiausių skyrių, nes jis tiesiogiai bendrauja su klientais, palaiko ryšį su visais kitais viešbutyje esančiais skyriais ir yra viešbučio veidas. Pasak Chalupa, Chadt (2021) iki dabar svetingumo sektorius yra įtakojama pasaulyje paplitusios COVID – 19 pandemijos ir tai apriboja vartotojų elgesį ne tik turizme, bet ir gastronomijos bei apgyvendinimo pramonėje. Tai labai svarbu yra adaptuotis pagal pasikeitusią situaciją, kad skyrius galėtų veikti kuo efektyviau. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Priėmimo skyrius, viešbutis, darbo organizavimas en_US
dc.title Priėmimo skyriaus darbo organizavimo tobulinimas trijų žvaigždučių viešbutyje „Babilonas“ en_US
dc.title.alternative Improving the Organization of the Reception Department in the Three Star Hotel Babilonas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra