dc.contributor.author |
Marušauskaitė, Rebeka |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-09T07:14:09Z |
|
dc.date.available |
2022-09-09T07:14:09Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6498 |
|
dc.description |
Relevance / novelty of the topic. Music – songs and dances, musical games and musical circles, playing the instruments and body percussion, listening to tunes and improvisation have an important role and a significant impact on the child ‘s development. Musical activity is a kind of a cognitive form and a part of universally comprehensive education of children which helps them feel and observe beauty, create and experience art. Educators (teachers and (foster) parents) are responsible for the musical education of their children. Many authors, who were interested in children’s musical education, notice that the most pre-school educators are not very engaged in high quality musical education in kindergartens because they really lack musical knowledge. In pre-school educational institutions usually there is only one music pedagogue for all children groups. Therefore, one might ask - what is the potential of musical education in the pre-school age?
Problem of the research: what is the potential of musical education in the pre-school age?
Object of the research: the potential of musical education in the pre-school age.
The aim of the paper: to reveal the potential of musical education in the pre-school age. |
en_US |
dc.description.abstract |
Temos aktualumas/naujumas. Muzika – dainos ir šokiai, muzikiniai žaidimai ir rateliai, grojimas ir kūno perkusija, melodijų klausymas ir improvizacija, užimantys svarbią vietą ir darantys didelę įtaką vaiko raidai. Muzikinė veikla – savotiška pažinimo forma su skirtingomis veiklomis bei universali vaiko visuminio ugdymo(si) priemonė, padedanti jam pajausti ir stebėti grožį, kurti meną ir jį išgyventi. Ugdytojai (pedagogai ir tėvai/globėjai) yra atsakingi už vaikų muzikinį lavinimą. Įvairūs autoriai, kurie domėjosi vaikų muzikiniu ugdymu(si), pastebi, kad dauguma ikimokyklinio ugdymo pedagogų ne visada pajėgūs organizuoti kokybišką muzikinį ugdymą, nes neturi pakankamai įgytų muzikinių žinių. Ikimokyklinio ugdymo įstaigose profesionalus meninio ugdymo (muzika) pedagogas dažniausiai būna vienas visoms grupėms. Tad kyla klausimas, kokios muzikinio ugdymo(si) galimybės ikimokykliniame amžiuje?
Tyrimo problema: kokios vaikų muzikinio ugdymo(si) galimybės ikimokykliniame amžiuje?
Tyrimo objektas: vaikų muzikinio ugdymo(si) galimybės ikimokykliniame amžiuje.
Tyrimo tikslas: atskleisti vaikų muzikinio ugdymo(si) galimybes ikimokykliniame amžiuje. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
muzikinis ugdymas, ikimokyklinis amžius |
en_US |
dc.title |
Muzikinio ugdymo(si) galimybės ikimokykliniame amžiuje |
en_US |
dc.title.alternative |
The Potential of Musical Education in the Pre-School Age |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |