DSpace talpykla

Gastronominio turizmo plėtojimo galimybės Žemaitijoje

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Navickaitė, Laura
dc.date.accessioned 2022-09-08T09:37:57Z
dc.date.available 2022-09-08T09:37:57Z
dc.date.issued 2022-06-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6486
dc.description This final work describes gastronomic tourism and its possibilities to expand in Žemaitija. Gastronomic tourism is classified as cognitive tourism, a group of cultural tourism. These days such cultural journeys are increasingly attracting people's attention as they allow them to get to know, learn about and better understand the culture, customs, and distinctive features of a particular place. Cognitive tourism, in this case gastronomic tourism, helps the tourist to get acquainted with the specialty of the visited country through the most popular dishes and drinks of the area, allows to delve deeply into the culture through the regional cuisine – food, taste and cooking characteristics. The first part of the work consists of a presentation of the theory. This part analyzes the concept of tourism, distinguishes types of tourism, analyzes the concept of gastronomic tourism, presents the characteristics of gastronomic tourist, the history of the gastronomic tourism niche, development in the world and in Lithuania. The second part of the work consists of an analytical part. This part presents the research methods, analyzes the first research - the survey, presents its results, then analyzes the next research - the interview and its results, and also SWOT analysis is performed from the results. The third part of the work presents suggestions and recommendations for the development of gastronomic tourism in Žemaitija. en_US
dc.description.abstract Šiame baigiamajame darbe yra aprašomas gastronominis turizmas ir jo plėtojimo galimybės Žemaitijoje. Gastronominis turizmas yra priskiriamas pažintiniam turizmui, kultūrinio turizmo grupei. Tokios su kultūra susijusios kelionės šiomis dienomis vis labiau pritraukia žmonių dėmesį, kadangi jų metu galima pažinti, išmokti bei geriau suprasti tam tikros vietos kultūrą, papročius ir skiriamuosius bruožus. Pažintinis turizmas, šiuo atveju gastronominis turizmas, padeda turistui susipažinti su lankomos šalies ypatingumu per populiariausius vietovės patiekalus ir gėrimus, leidžia įsigilinti į kultūrą per regiono virtuvę – maistą, jo skonį, bei gaminimo ypatybes. Pirmą darbo dalį sudaro teorijos pristatymas. Šioje dalyje yra analizuojama turizmo sąvoka, išskiriamos turizmo rūšys, analizuojama gastronominio turizmo sąvoka, pristatoma gastronominio turisto charakteristika, gastronominio turizmo nišos istorija, vystymas pasaulyje ir Lietuvoje. Antrą darbo dalį sudaro analitinė dalis. Šioje dalyje yra pristatomi tyrimo metodai, analizuojamas pirmasis tyrimas – apklausa, pateikiami jo rezultatai, po to analizuojamas kitas tyrimas – interviu ir jo rezultatai, vėliau atliekama SSGG analizė. Trečioje darbo dalyje pateikiami pasiūlymai ir rekomendacijos gastronominio turizmo plėtrai Žemaitijoje. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Gastronominis turizmas, Žemaitija, plėtojimo galimybės en_US
dc.title Gastronominio turizmo plėtojimo galimybės Žemaitijoje en_US
dc.title.alternative Possibilities for the Development of Gastronomic Tourism in Žemaitija en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra