dc.contributor.author |
Kovalkovaitė, Deimantė |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-08T07:08:26Z |
|
dc.date.available |
2022-09-08T07:08:26Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6476 |
|
dc.description |
Due to the large and varied number of services on the
market, there is a high demand for them in modern everyday life.
Consumers, with different opinions, lifestyles and attitudes, choose
one or another service that seems most suitable to them. Nowadays,
in order to persuade a customer to choose the offered services, it is
necessary to pay attention not only to the appearance and
attractiveness of the product / service, but also to the consumer
behavior that determines the choice of the service. Consumer market
research is very helpful in figuring out their changing behavior. It is
said that the consumer is affected not only by personal qualities,
needs at the time, but also by pressure from the environment,
adaptation to others, which is so important nowdays. The authors
Holloway and Humphreys (2019) also analyzed the influence of
“attraction” and “push” factors on the traveler and provided
examples: a tourist is “pushed” to go on holiday because he wants to
escape from the daily routine and he can also be attracted by different
attractions, infrastructure and amenities. From this it can be
concluded that the tourist is affected by both internal and external
factors, which do not always depend on the tourist's choice.
As the market changes and new competitors emerge,
research of the consumer behavior and competitors' services is very
important. Research and analysis can help you learn how to attract
both new and loyal customers, what their needs are and how to best
meet them. With the right tools, a company has the opportunity to
improve, attract attention and achieve the best results. |
en_US |
dc.description.abstract |
Dėl didelio ir įvairaus paslaugų kiekio rinkoje šiuolaikinėje
kasdienybėje atsiranda didelė jų paklausa. Vartotojai turėdami
skirtingas nuomones, gyvenimo būdus, požiūrius renkasi vienokias ar
kitokias paslaugas, kurios jiems atrodo tinkamiausios,
priimtiniausios. Šiais laikais norint įtikinti klientą rinktis siūlomas
paslaugas reikia atkreipti dėmesį ne tik į produkto/paslaugos išvaizdą,
į elementus, kurie paslaugą daro patrauklią, bet ir į vartotojų elgesį,
kuris nulemia tą paslaugos pasirinkimą. Vartotojų rinkos tyrimai yra
labai naudingi išsiaiškinant kodėl jie būtent taip elgiasi. Vartotojų
elgesį tyrė daug autorių, vieni iš jų Cruz-Milan (2017) ir kt. nagrinėjo
ne tik elgesį, bet ir asmenines savybes bei motyvacijas, kurios
prisideda prie pasirinkimo ir noro keliauti. Teigiama, kad vartotoją
veikia ne tik asmeninės savybės, tuo metu turimi poreikiai, bet ir
spaudimas iš aplinkos, pritapimas prie kitų, kuris yra toks svarbus
šiai laikais. Taip pat autoriai Holloway ir Humphreys (2019)
analizavo „pritraukimo“ ir „stūmimo“ faktorių įtaką keliautojui ir
pateikė pavyzdžių: turistas yra „stumiamas“ vykti atostogauti, nes
nori pabėgti nuo kasdienės rutinos, o pritraukti gali traukos objektai,
infrastruktūra ir siūlomi patogumai. Tad iš to galima spręsti jog
turistą veikia tiek vidiniai tiek išoriniai veiksniai, kurie ne visada
priklauso nuo pačio turisto pasirinkimo.
Vis labiau keičiantis rinkai ir vis atsirandant naujiems
konkurentams vartotojų elgsenos bei konkurentų paslaugų tyrimai yra
labai svarbūs. Tyrimų ir analizių pagalba galima sužinoti kaip
pritraukti tiek naujus tiek lojalius klientus, kokie yra jų poreikiai ir
kaip geriausiai juos patenkinti. Su tinkamomis priemonėmis įmonė
turi galimybę tobulėti, atkreipti į save dėmesį ir siekti geriausio
rezultato. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Kelionių pasirinkimas, kelionių agentūra, turizmas, kelionės |
en_US |
dc.title |
Kelionių pasirinkimą lemiantys veiksniai – „Kelionių Akademijos“ atvejis |
en_US |
dc.title.alternative |
Factors Determining the Choice of Travel - the Case of Kelionių Akademija |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |