DSpace talpykla

Kelionių pasirinkimą lemiantys veiksniai – „Kelionių Akademijos“ atvejis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kovalkovaitė, Deimantė
dc.date.accessioned 2022-09-08T07:08:26Z
dc.date.available 2022-09-08T07:08:26Z
dc.date.issued 2022-06-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6476
dc.description Due to the large and varied number of services on the market, there is a high demand for them in modern everyday life. Consumers, with different opinions, lifestyles and attitudes, choose one or another service that seems most suitable to them. Nowadays, in order to persuade a customer to choose the offered services, it is necessary to pay attention not only to the appearance and attractiveness of the product / service, but also to the consumer behavior that determines the choice of the service. Consumer market research is very helpful in figuring out their changing behavior. It is said that the consumer is affected not only by personal qualities, needs at the time, but also by pressure from the environment, adaptation to others, which is so important nowdays. The authors Holloway and Humphreys (2019) also analyzed the influence of “attraction” and “push” factors on the traveler and provided examples: a tourist is “pushed” to go on holiday because he wants to escape from the daily routine and he can also be attracted by different attractions, infrastructure and amenities. From this it can be concluded that the tourist is affected by both internal and external factors, which do not always depend on the tourist's choice. As the market changes and new competitors emerge, research of the consumer behavior and competitors' services is very important. Research and analysis can help you learn how to attract both new and loyal customers, what their needs are and how to best meet them. With the right tools, a company has the opportunity to improve, attract attention and achieve the best results. en_US
dc.description.abstract Dėl didelio ir įvairaus paslaugų kiekio rinkoje šiuolaikinėje kasdienybėje atsiranda didelė jų paklausa. Vartotojai turėdami skirtingas nuomones, gyvenimo būdus, požiūrius renkasi vienokias ar kitokias paslaugas, kurios jiems atrodo tinkamiausios, priimtiniausios. Šiais laikais norint įtikinti klientą rinktis siūlomas paslaugas reikia atkreipti dėmesį ne tik į produkto/paslaugos išvaizdą, į elementus, kurie paslaugą daro patrauklią, bet ir į vartotojų elgesį, kuris nulemia tą paslaugos pasirinkimą. Vartotojų rinkos tyrimai yra labai naudingi išsiaiškinant kodėl jie būtent taip elgiasi. Vartotojų elgesį tyrė daug autorių, vieni iš jų Cruz-Milan (2017) ir kt. nagrinėjo ne tik elgesį, bet ir asmenines savybes bei motyvacijas, kurios prisideda prie pasirinkimo ir noro keliauti. Teigiama, kad vartotoją veikia ne tik asmeninės savybės, tuo metu turimi poreikiai, bet ir spaudimas iš aplinkos, pritapimas prie kitų, kuris yra toks svarbus šiai laikais. Taip pat autoriai Holloway ir Humphreys (2019) analizavo „pritraukimo“ ir „stūmimo“ faktorių įtaką keliautojui ir pateikė pavyzdžių: turistas yra „stumiamas“ vykti atostogauti, nes nori pabėgti nuo kasdienės rutinos, o pritraukti gali traukos objektai, infrastruktūra ir siūlomi patogumai. Tad iš to galima spręsti jog turistą veikia tiek vidiniai tiek išoriniai veiksniai, kurie ne visada priklauso nuo pačio turisto pasirinkimo. Vis labiau keičiantis rinkai ir vis atsirandant naujiems konkurentams vartotojų elgsenos bei konkurentų paslaugų tyrimai yra labai svarbūs. Tyrimų ir analizių pagalba galima sužinoti kaip pritraukti tiek naujus tiek lojalius klientus, kokie yra jų poreikiai ir kaip geriausiai juos patenkinti. Su tinkamomis priemonėmis įmonė turi galimybę tobulėti, atkreipti į save dėmesį ir siekti geriausio rezultato. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Kelionių pasirinkimas, kelionių agentūra, turizmas, kelionės en_US
dc.title Kelionių pasirinkimą lemiantys veiksniai – „Kelionių Akademijos“ atvejis en_US
dc.title.alternative Factors Determining the Choice of Travel - the Case of Kelionių Akademija en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra