DSpace talpykla

Dienos ritmo reikšmė ankstyvojo amžiaus vaikų ugdymui(si)

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Duobienė, Ramunė
dc.date.accessioned 2022-09-08T06:02:14Z
dc.date.available 2022-09-08T06:02:14Z
dc.date.issued 2022-06-15
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6467
dc.description Relevance: In this fast changing world the significance of person‘s well-being and health is proven important. According A. Boller ( 2012), the day rythm strongly influences a person‘s physical and psychological state, especially the feelings of safety and stability.It is important to develop children from the early age, get them acquainted with rituals, modes and patterns of life. In educational institutions children follow the routine, that is planned according curriculum, age and children‘s needs. Being started in the kindergarden, these day routines might be continued in the families with the help of parents‘ supervision. A. Boller (2012) defines day rituals as specific course of the day or the repeated actions, such as an evening fairy-tale reading, a prayer or a discussion about the day before sleep, weekend trips visiting grandparents or annual celebrations of birthdays and traditional festivals. Inconsequent routine causes confusion in child‘s emotions. Although the child is happy while having an opportunity to escape a timetable at home, relax and do whatever he or she wants, the maintainance of consecutive day rythm, according A. Boller ( 2012) helps to keep the child‘s physical state stable, thus, the child feels safer. The research problem: what is the significance of a day rythm to the early age childhood education? The object of the research: the significance of a day rythm to the early age childhood education. The aim of the research: to reveal the significance of a day rythm to the early age childhood education. en_US
dc.description.abstract Temos aktualumas: Keičiantis gyvenimo tempui pasitvirtino kaip svarbu žmogaus gera savijauta ir sveikata. A. Boller (2012) teigimu dienos ritmas stipriai lemia asmens fizinę ir psichologinę būseną, labiausiai įtakodamas saugumo ir stabilumo jausmams. Jau ankstyvajame amžiuje yra svarbu ugdyti vaikus, pradėti pažindinti juos su gyvenimo ritualais, buitimi ar dėsningumu. Ugdymo įstaigose vaikai laikosi rutinos, kuri suplanuota pagal ugdymo programas, vaikų amžių ir kitus poreikius. O šeimoje darželyje pradėtos dienos rutinos tęstinumas gali būti palaikomas su tėvų auklėjimu ir priežiūra. A. Boller (2012) dienos ritualams priskiria tam tikrą dienos eigą arba pasikartojančius veiksmus, tokius kaip vakarinės pasakos skaitymas, malda ar dienos aptarimas prieš miegą, savaitgalinės išvykos pas senelius ar gimtadienio bei tradicinių švenčių minėjimas kasmet. Rutinos nenuoseklumas sukelia sumaištį vaikų emocijose, nes galėdamas atitrūkti nuo tvarkaraščio ir namuose pailsėti bei veikti, ką nori, vaikas džiaugiasi, tačiau nuoseklus dienos ritmo palaikymas ir tęstinumas, kaip teigia A. Boller (2012), padeda stabilizuoti vaiko psichikos būklę, jis jaučiasi saugesnis. Tyrimo problema: kokia dienos ritmo reikšmė ankstyvojo amžiaus vaikų ugdymui(si)? Tyrimo objektas: dienos ritmo reikšmė ankstyvojo amžiaus vaikų ugdymui(si) Tyrimo tikslas: atskleisti dienos ritmo reikšmę ankstyvojo amžiaus vaikų ugdymui(si). en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject dienos ritmas en_US
dc.title Dienos ritmo reikšmė ankstyvojo amžiaus vaikų ugdymui(si) en_US
dc.title.alternative The Impact of Daily Routine on the Early Childhood Education en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra