DSpace talpykla

Įvaizdžio formavimas nuotykių parke „Tarzanija“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Raubonaitytė, Aurelija
dc.date.accessioned 2022-09-07T11:39:07Z
dc.date.available 2022-09-07T11:39:07Z
dc.date.issued 2022-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6455
dc.description The work consists of three parts: the first part deals with the theoretical aspects of the company's image formation, the second part presents the results of the research on brand formation in TARZANIJA Adventure Park, and the analytical part discusses the possibilities for improving brand formation in TARZANIJA Adventure Park. en_US
dc.description.abstract Darbą sudaro trys dalys: pirmojoje dalyje nagrinėjamas įmonės įvaizdžio formavimo teoriniai aspektai, antrojoje – pateikiami įvaizdžio formavimo nuotykių parke „Tarzanija“ tyrimo rezultatai, o analitinėje darbo dalyje aptariamos įvaizdžio formavimo tobulinimo galimybės nuotykių parke „Tarzanija“. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Įmonė, įvaizdis, formavimas, priemonės, klientai. en_US
dc.title Įvaizdžio formavimas nuotykių parke „Tarzanija“ en_US
dc.title.alternative Branding of an Adventure Park TARZANIJA en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra