dc.contributor.author |
Raubonaitytė, Aurelija |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-07T11:39:07Z |
|
dc.date.available |
2022-09-07T11:39:07Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6455 |
|
dc.description |
The work consists of three parts: the first part deals with the theoretical aspects of the company's image formation, the second part presents the results of the research on brand formation in TARZANIJA Adventure Park, and the analytical part discusses the possibilities for improving brand formation in TARZANIJA Adventure Park. |
en_US |
dc.description.abstract |
Darbą sudaro trys dalys: pirmojoje dalyje nagrinėjamas įmonės įvaizdžio formavimo teoriniai aspektai, antrojoje – pateikiami įvaizdžio formavimo nuotykių parke „Tarzanija“ tyrimo rezultatai, o analitinėje darbo dalyje aptariamos įvaizdžio formavimo tobulinimo galimybės nuotykių parke „Tarzanija“. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Įmonė, įvaizdis, formavimas, priemonės, klientai. |
en_US |
dc.title |
Įvaizdžio formavimas nuotykių parke „Tarzanija“ |
en_US |
dc.title.alternative |
Branding of an Adventure Park TARZANIJA |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |