dc.contributor.author |
Gedminas, Mantas |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-07T08:01:22Z |
|
dc.date.available |
2022-09-07T08:01:22Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6429 |
|
dc.description |
The thesis consists of 3 parts. The theoretical part deals with the concept of service quality, quality determinants, models and standards, the impact of service quality on the company's performance. The analytical part of the thesis presents the characteristics of AUTOBONUS, UAB, the methodology of the study, the results of the survey of the company's employees and customers. The project part of the thesis assesses the quality of customer service in AUTOBONUS, UAB and presents suggestions for improving service quality, including estimated costs. The work is summarised by conclusions. |
en_US |
dc.description.abstract |
Baigiamąjį darbą sudaro 3 skyriai. Teorinėje dalyje aptariama aptarnavimo kokybės samprata, kokybę nulemiantys faktoriai, modeliai ir standartai, aptarnavimo kokybės įtaka įmonės veiklai. Analitinėje darbo dalyje pateikiama UAB „Autobonus“ charakteristika, tyrimo metodika, įmonės darbuotojų ir klientų apklausos rezultatai. Projektinėje darbo dalyje įvertinama UAB „Autobonus“ klientų aptarnavimo kokybė, pateikiami pasiūlymai aptarnavimo kokybei tobulinti įvertinant numatomas išlaidas. Apibendrinant darbą pateikiamos išvados. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Klientai, aptarnavimas, kokybė, tobulinimas, lojalumas. |
en_US |
dc.title |
Klientų aptarnavimo kokybės tobulinimas UAB „Autobonus“ |
en_US |
dc.title.alternative |
Customer Service Quality Improvement in AUTOBONUS, UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |