DSpace talpykla

Paslaugų klientams gerinimas marketingo priemonėmis UAB ,,Ugmila“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Tomkevičiūtė, Eglė
dc.date.accessioned 2022-09-07T07:41:59Z
dc.date.available 2022-09-07T07:41:59Z
dc.date.issued 2022-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6426
dc.description The theoretical part discusses the concept and importance of service marketing, analyses service marketing mix and tools. The analytical part describes the methodology of the research and presents results of the research. The project part of the work presents suggestions for improving the services provided by UGMILA, UAB by applying marketing tools. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariama paslaugų marketingo samprata ir svarba, analizuojami paslaugų marketingo komplekso elementai ir priemonės. Analitinėje dalyje aprašoma atlikto tyrimo metodologija ir pateikiami tyrimo metu gauti rezultatai. Projektinėje darbo dalyje pateikiami pasiūlymai UAB „Ugmila“ teikiamoms paslaugoms gerinti marketingo priemonėmis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslaugos, klientai, gerinimas, marketingas, priemonės. en_US
dc.title Paslaugų klientams gerinimas marketingo priemonėmis UAB ,,Ugmila“ en_US
dc.title.alternative Application of Marketing Measures in Customer Service Improvement in UGMILA, UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra