dc.contributor.author |
Tomkevičiūtė, Eglė |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-07T07:41:59Z |
|
dc.date.available |
2022-09-07T07:41:59Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-08 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6426 |
|
dc.description |
The theoretical part discusses the concept and importance of service marketing, analyses service marketing mix and tools. The analytical part describes the methodology of the research and presents results of the research. The project part of the work presents suggestions for improving the services provided by UGMILA, UAB by applying marketing tools. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje dalyje aptariama paslaugų marketingo samprata ir svarba, analizuojami paslaugų marketingo komplekso elementai ir priemonės. Analitinėje dalyje aprašoma atlikto tyrimo metodologija ir pateikiami tyrimo metu gauti rezultatai. Projektinėje darbo dalyje pateikiami pasiūlymai UAB „Ugmila“ teikiamoms paslaugoms gerinti marketingo priemonėmis. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Paslaugos, klientai, gerinimas, marketingas, priemonės. |
en_US |
dc.title |
Paslaugų klientams gerinimas marketingo priemonėmis UAB ,,Ugmila“ |
en_US |
dc.title.alternative |
Application of Marketing Measures in Customer Service Improvement in UGMILA, UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |