dc.contributor.author |
Uljanovaitė, Ieva |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-06T12:03:34Z |
|
dc.date.available |
2022-09-06T12:03:34Z |
|
dc.date.issued |
2022-07-07 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6402 |
|
dc.description |
The topic of bachelor’s professional degree is “Visual Communication of Mature Models in Images by the Model Agency “Powerage’ncy”. The problematic of the research – whether it is possible to reveal the possibilities of mature models to embody different roles and images and wider applicability in custom projects in a visual photoshoot. The main object – images of mature models in a visual context. The aim of the work – creation of mature model images of the modeling agency “Powerage'ncy” and disclosure of their possibilities to embody in various commissioned commercial projects in creative photo shoots. Methods of research data collection and analysis: descriptive analysis of the literature; in-depth interview with the founder of the modeling agency Powerage'ncy; formal and narrative analysis of commercial photo shoots with mature models. The literature review reviews the concept of female beauty in an artistic historical context and analyzes the development of beauty standards. An in-depth interview with the client was conducted during the empirical research, in order to clarify the expectations – depict the ability of mature models to embody various roles in commercial outsourcing projects. To deepen the research, a formal and narrative analysis of advertising photographs with mature models in Lithuania was performed, in order to find out in what kind of advertisements mature models are involved in and what images are created for them. It has been found that commercial photographs depict mature people with certain health problems as well as in ordinary, everyday images. In the creative part of the bachelor work, the visual creative photo shoot aims to reveal the applicability of mature models and visual possibilities in outsourced projects. The final result is a photo shoot of 10 images, during which the visual possibilities of mature models in commercial projects are revealed. |
en_US |
dc.description.abstract |
Baigiamojo darbo tema – Modelių agentūros ,,Powerage'ncy" brandžių modelių vizualinė komunikacija įvaizdžiuose. Baigiamuoju darbu analizuojamas probleminis klausimas – ar įvaizdinėje meninėje fotosesijoje įmanoma atskleisti brandžių modelių galimybes įkūnyti skirtingus įvaizdžius ir platesnį pritaikomumą užsakomuosiuose projektuose. Baigiamojo darbo objektas – brandžių modelių įvaizdžiai. Darbo tikslas – modelių agentūros „Powerage‘ncy“ brandžių modelių įvaizdžių kūrimas ir jų galimybių, įsikūnyti į įvairius užsakomuosius projektus, atskleidimas įvaizdinėse meninėse fotosesijose. Tyrimo duomenų rinkimo ir analizės metodai: literatūros aprašomoji analizė; giluminis interviu su modelių agentūros „Powerage‘ncy“ įkūrėja; formalioji ir naratyvinė reklaminių fotosesijų su brandžiais modeliais analizė. Literatūros apžvalgoje apžvelgiama moters grožio samprata meniniame istoriniame kontekste, analizuojamas grožio standartų vystymasis. Empirinio tyrimo metu atliktas giluminis interviu su užsakovu, lūkesčių išsiaiškinimui – vaizduoti brandžių modelių sugebėjimą įsikūnyti į įvairius vaidmenis komerciniuose užsakomuosiuose projektuose. Tyrimui pagilinti atlikta formalioji ir naratyvinė reklamų fotografijų su brandžiais modeliai Lietuvoje analizė, išsiaiškinti kokiose įprastai reklamose dalyvauja brandūs modeliai bei kokie kuriami jų įvaizdžiai. Nustatyta, kad komercinėse fotografijose brandūs žmonės vaizduojami su tam tikromis sveikatos problemomis bei parastuose, kasdieniniuose įvaizdžiuose. Baigiamojo darbo kūrybinėje dalyje, įvaizdinėje meninėje fotosesijoje siekiama atskleisti brandžių modelių pritaikomumą bei vizualias galimybes komerciniuose užsakymuose. Kūrybinės dalies rezultatas – atlikta 10-ties įvaizdžių fotosesija, kurios metu atskleistos brandžių modelių vizualinės galimybės komerciniuose užsakomuosiuose projektuose. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Brandūs modeliai, įvaizdis, komunikacija, modelių agentūra, komercinės fotosesijos. |
en_US |
dc.title |
Modelių agentūros ,,Powerage'ncy" brandžių modelių vizualinė komunikacija įvaizdžiuose |
en_US |
dc.title.alternative |
Visual Communication of Mature Models in Images by the Model Agency “Powerage'ncy” |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |