dc.contributor.author |
Pečkytė, Eglė |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-06T07:05:34Z |
|
dc.date.available |
2022-09-06T07:05:34Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-16 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6370 |
|
dc.description |
The aim of the professional bachelor thesis is to identify what phonetic stylistic devices are used in advertisements. In the theoretical part, 6 phonetic stylistic devices and their functions were highlighted. The results of the linguistic study reveal phonetic stylistic devices that are most commonly used in advertising. |
en_US |
dc.description.abstract |
Baigiamojo darbo tikslas yra išsiaiškinti kokie fonetiniai ypatumai yra dažniausiai naudojami reklamų kūrime. Išanalizavus teorinius šaltinius, autoriai pabrėžė 6 pagrindinius fonetinius ypatumus ir jų funkcijas. Lingvistinio tyrimo rezultatai atskleidžia fonetinius ypatumus, kurie yra dažniausiai naudojami reklamose. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Fonetika, reklama, aliteracija, asonansas, onomatopėja, homonimija, ritmas, rimas / Phonetics, advertising, alliteration, assonance, onomatopoeia, homonymy, rhyme, rhythm |
en_US |
dc.title |
Fonetiniai reklamų ypatumai |
en_US |
dc.title.alternative |
Phonetic Peculiarities in Advertising |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |