DSpace talpykla

Fonetiniai reklamų ypatumai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Pečkytė, Eglė
dc.date.accessioned 2022-09-06T07:05:34Z
dc.date.available 2022-09-06T07:05:34Z
dc.date.issued 2022-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6370
dc.description The aim of the professional bachelor thesis is to identify what phonetic stylistic devices are used in advertisements. In the theoretical part, 6 phonetic stylistic devices and their functions were highlighted. The results of the linguistic study reveal phonetic stylistic devices that are most commonly used in advertising. en_US
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tikslas yra išsiaiškinti kokie fonetiniai ypatumai yra dažniausiai naudojami reklamų kūrime. Išanalizavus teorinius šaltinius, autoriai pabrėžė 6 pagrindinius fonetinius ypatumus ir jų funkcijas. Lingvistinio tyrimo rezultatai atskleidžia fonetinius ypatumus, kurie yra dažniausiai naudojami reklamose. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Fonetika, reklama, aliteracija, asonansas, onomatopėja, homonimija, ritmas, rimas / Phonetics, advertising, alliteration, assonance, onomatopoeia, homonymy, rhyme, rhythm en_US
dc.title Fonetiniai reklamų ypatumai en_US
dc.title.alternative Phonetic Peculiarities in Advertising en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra