dc.contributor.author |
Paulauskė, Viktorija |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-06T06:35:56Z |
|
dc.date.available |
2022-09-06T06:35:56Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-16 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6366 |
|
dc.description |
The thesis analyses the usage of COVID-19 related neologisms in Lithuanian influencers’ records. The main problem - what neologisms are used and created in social media during the COVID-19 pandemic. |
en_US |
dc.description.abstract |
Baigiamajame darbe analizuojamas su COVID-19 susijusių naujažodžių vartojimas Lietuvos nuomonių formuotojų įrašuose. Pagrindinė problema – kokie naujadarai naudojami ir kuriami socialinėje žiniasklaidoje COVID-19 pandemijos metu. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Naujažodžiai, COVID-19 pandemija, socialiniai tinklai / Neologisms, COVID-19 pandemic, social media |
en_US |
dc.title |
Su COVID-19 susijusių naujažodžių, kaip naujos socialinės žiniasklaidos leksikos, vartojimas |
en_US |
dc.title.alternative |
On the Usage of Covid-19- Related Neologisms as New Lexicon of Social Media |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |