DSpace talpykla

Su COVID-19 susijusių naujažodžių, kaip naujos socialinės žiniasklaidos leksikos, vartojimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Paulauskė, Viktorija
dc.date.accessioned 2022-09-06T06:35:56Z
dc.date.available 2022-09-06T06:35:56Z
dc.date.issued 2022-06-16
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6366
dc.description The thesis analyses the usage of COVID-19 related neologisms in Lithuanian influencers’ records. The main problem - what neologisms are used and created in social media during the COVID-19 pandemic. en_US
dc.description.abstract Baigiamajame darbe analizuojamas su COVID-19 susijusių naujažodžių vartojimas Lietuvos nuomonių formuotojų įrašuose. Pagrindinė problema – kokie naujadarai naudojami ir kuriami socialinėje žiniasklaidoje COVID-19 pandemijos metu. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Naujažodžiai, COVID-19 pandemija, socialiniai tinklai / Neologisms, COVID-19 pandemic, social media en_US
dc.title Su COVID-19 susijusių naujažodžių, kaip naujos socialinės žiniasklaidos leksikos, vartojimas en_US
dc.title.alternative On the Usage of Covid-19- Related Neologisms as New Lexicon of Social Media en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra