DSpace talpykla

VšĮ „Kūrybos kišenė“ socialinių tinklų komunikacijos efektyvinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Zabitytė, Eglė
dc.date.accessioned 2022-09-05T11:28:56Z
dc.date.available 2022-09-05T11:28:56Z
dc.date.issued 2022-06-09
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6339
dc.description Kūrybos Kišenė uses the most popular social networks for communication and marketing functions. It is noticeable that organization followers are not very actively involved in communication in the social space, so there is not feedback. en_US
dc.description.abstract VšĮ „Kūrybos kišenė“ komunikacijai ir rinkodaros funkcijoms pasitelkia populiariausius socialinius tinklus. Pastebima, kad organizacijos veiklos stebėtojai ne itin aktyviai įsitraukia į komunikaciją socialinėje erdvėje, sulaukiama ne itin daug grįžtamojo ryšio. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Socialiniai tinklai, komunikacijos efektyvinimas, viešoji įstaiga. en_US
dc.title VšĮ „Kūrybos kišenė“ socialinių tinklų komunikacijos efektyvinimas en_US
dc.title.alternative Improvement of Social Network Communication at Kūrybos Kišenė, VŠĮ en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra