DSpace talpykla

VšĮ ,,Sveiki sveiki“ paslaugų kokybės gerinimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Keserauskaitė, Monika
dc.date.accessioned 2022-09-05T10:07:40Z
dc.date.available 2022-09-05T10:07:40Z
dc.date.issued 2022-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6327
dc.description The final work provides information on the concept of the service and its quality, gaps in the quality of services, analyses models and methods for assessing the quality of services and provides ways to improve the quality of services. The relevance of the theme is based on the fact that it is essential to each company/organisation to continously improve the quality of the services provises, taking into account of the expectations, wishes and desires of customers. In this way, the company/organisation will be able to develop successful activities related to the provision of services for customers. en_US
dc.description.abstract Baigiamajame darbe pateikta informacija apie paslaugos ir jos kokybės sampratą, paslaugų kokybės spragas, analizuojami paslaugų kokybės vertinimo modeliai ir metodai, taip pat, pateikiami paslaugų kokybės gerinimo būdai. Temos aktualumas grindžiamas tuo, jog kiekvienai įmonei/organizacijai yra itin svarbu nuolatos gerinti teikiamų paslaugų kokybę, atsižvelgiant į vartotojų lūkesčius, norus ir pageidavimus. Tokiu būdu įmonė/organizacija galės vystyti sėkmingą veiklą, susijusią su paslaugų teikimu vartotojams. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslaugos, paslaugų kokybė, paslaugų kokybės gerinimas. en_US
dc.title VšĮ ,,Sveiki sveiki“ paslaugų kokybės gerinimas en_US
dc.title.alternative Improving the Service Quality of Sveiki sveiki, VŠĮ en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra