DSpace talpykla

Naujos Ramučių kultūros centro paslaugos įvedimas į rinką rinkodaros priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Katkevičiūtė, Miglė
dc.date.accessioned 2022-09-05T10:06:15Z
dc.date.available 2022-09-05T10:06:15Z
dc.date.issued 2022-06-08
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6326
dc.description The changing needs of consumers encourage the development of new products that are linked to innovation, individuality, exclusivity and, most importantly, to meet consumer needs. For this reason, it is very important to properly analyze and select marketing tools that allow research and understanding of consumer needs, thus correctly selecting and applying tools that guarantee and allow a new product to successfully establish itself in the market and meet consumer needs. en_US
dc.description.abstract Kintantys vartotojų poreikiai skatina kurti naujus produktus, kurie sietųsi su naujovėmis, individualumu, išskirtinumu ir svarbiausia, jog tenkintų vartotojų poreikius. Dėl šios priežasties labai svarbu tinkamai išanalizuoti ir parinkti rinkodaros priemones, kurios leistų ištirti ir suvokti vartotojų poreikius, tokiu būdu teisingai parenkant ir pritaikant priemones, kurios garantuoja ir leidžia naujam produktui sėkmingai įsitvirtinti rinkoje ir patenkinti vartotojų poreikius. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslaugos, rinkodaros priemonės, kultūros centras. en_US
dc.title Naujos Ramučių kultūros centro paslaugos įvedimas į rinką rinkodaros priemonėmis en_US
dc.title.alternative Introduction of a New Ramučiai Culture Center Service to the Market Using Marketing Tools en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra