DSpace talpykla

Orientacijos į klientą didinimas UAB „Linea“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Jaloveckaitė, Roberta
dc.date.accessioned 2022-09-05T09:43:55Z
dc.date.available 2022-09-05T09:43:55Z
dc.date.issued 2022-06-07
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/6318
dc.description The theoretical part presents the concept of customer orientation, its importance, describes the factors that determine customer orientation. The analytical part describes the characteristics of the company, presents the course of the research and its organization, and analyses the questionnaire results. In the third, project part, the problems of the organization, which have been identified in the research, and their solutions are presented. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje yra pateikiama orientacijos į klientą samprata, jos svarba, aprašomi orientaciją į klientą lemiantys veiksniai. Analitinėje dalyje pateikiama įmonės charakteristika, pristatoma tyrimo metodologija bei atliekama rezultatų analizė. Projektinėje dalyje pateikiamos problemos bendrovėje bei priemonės jų sprendimui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Klientas, orientacija, didinimas, organizacija, efektyvumas. en_US
dc.title Orientacijos į klientą didinimas UAB „Linea“ en_US
dc.title.alternative Increasing Customer Orientation in LINEA, UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra